دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح مسجد فاطمه زهرا (س) واحد سمنان/ آیت‌الله شاهچراغی: دانشگاه آزاد اسلامی چراغ است

مسجد فاطمه زهرا (س) واحد سمنان مقارن با اذان ظهر توسط آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان افتتاح شد و نخستین نماز جماعت این مسجد به امامت ایشان و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 31080

به گزارش خبرگزاری آنا، آیت الله شاهچراغی پیش از ورود به مسجد و در جوار مقبره شهدای گمنام واحد سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چراغ است، گفت: مقبره شهدا هم در این واحد چراغ بود و حالا این مسجد نیز چراغ دیگری است و این مصداق نور علی نور است.


دکتر میرزاده نیز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای یکصد و بیست مسجد و ٥٧مسجد درست ساخت و حدود 60 یادمان شهداست، اظهار داشت: در تلاشیم تا سال 96 تعداد مساجد دانشگاه به اندازه تعداد واحدها باشد.


حجت الاسلام کوهساری نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز درسخنانی در مسجد فاطمة زهرا(س)این واحد ضمن تشکر از آیت الله شاهچراغی برای اقامه نخستین نماز جماعت در این مسجد، از دکتر میرزاده و همراهان وی سپاسگزاری کرد و قدم وی را برای این واحد پربرکت دانست.


آیت الله شاهچراغی در سخنانی در میان نیاز ظهر و عصر ضمن برشمردن أصول نماز صحیح مقامات دانشگاه را به تشویق دانشجویان به نماز جماعت در مساجد دعوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته