دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 17:57

راه‌اندازی سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران

سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران از سوی مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.
کد خبر : 310276

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران زیر نظر معاونت بین‌الملل و با همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران توسط مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.


این سامانه در راستای توسعه هویت بین‌الملل دانشگاه تهران و فراهم کردن بستر مناسب برای تحصیل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه تهران به‌صورت تماماً انگلیسی برای سهولت کار این دانشجویان، طراحی و پیاده‌سازی شده است.


این سامانه طوری طراحی شده است که متقاضیان همه مراحل ثبت درخواست، ارسال مدارک را می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و در هر لحظه از روند پیشرفت درخواست خود آگاهی یابند.


برخی از امکانات این سامانه شامل ثبت‌نام در سامانه و تشکیل پروفایل کاربری، امکان ثبت پیش‌نویس و بازگشت برای تکمیل درخواست، پیگیری مرحله به مرحله هر درخواست، ارسال پست الکترونیکی به کاربر بعد از تغییر هر مرحله، درج چندین توصیه‌نامه در فرم ثبت نام و امکان درخواست خوابگاه همزمان با ثبت درخواست پذیرش است.


نسخه کنونی این سامانه، ویژه دوره‌های بین‌المللی که با زبان‌های غیرفارسی در دانشگاه ارائه می‌شود، پیاده‌سازی شده است. واحدهای مختلف دانشگاه در صورت ارائه رشته‌های بین‌المللی، می‌‌توانند با ارسال درخواست به معاونت بین‌الملل دانشگاه نسبت به بهره‌مندی از این سامانه اقدام کنند.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته