دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 03:45
دبیر شورای صنفی دانشگاه چمران اهواز :

بالا رفتن قیمت دلار، نصب کولرهای خوابگاه دانشجویی را متوقف کرد

دبیر شورای صنفی دانشگاه چمران اهواز گفت: تعدادی کولر برای خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران اهواز خریداری و برخی از آنها نصب شد، اما به دلیل بالا رفتن قیمت دلار نصب و راه‌اندازی آنها متوقف شد.
کد خبر : 308709

سجاد ترک جوکار در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: امسال تعمیرات خوابگاه‌ها مانند سنوات قبل صورت گرفت. یکی از مشکلاتی که خوابگاه دختران از آن رنج می‌برد، مشکل تأمین سرمایش در تابستان بود. کولرهای خوابگاه همگی دچار مشکل بود و نمی‌توانست جوابگوی خوابگاه‌های دانشجویی باشد. به همین دلیل بیش از ۲۰۰ کولر خریداری و تعداد زیادی از آنها نیز نصب شد.


دبیر شورای صنفی دانشگاه چمران اهواز، در ادامه افزود: دانشگاه برای نصب بقیه کولرها دچار مشکل شد؛ زیرا بالا رفتن یک‌باره قیمت دلار و خرید دولتی کولرها سبب شد که قیمت تمام‌شده این کولرها برای دانشگاه بالا و به‌صرفه نباشد. به همین دلیل نصب تعدادی از این کولرها فعلاً متوقف‌شده تا اعتبار آن تأمین شود.


ترک جوکار اضافه کرد: در خوابگاه برادران سقف‌ها، ایزوگام و بسیاری از بلوک‌ها رنگ‌آمیزی شد؛ همچنین لوله‌کشی و فاضلاب بلوک‌ها نیز تعمیر شد.


وی با اشاره به این‌که وضعیت سلف سال گذشته مطلوب نبود، در ادامه افزود: امسال تجهیزات موردنیاز سلف غذاخوری تأمین‌شده و مزایده‌ای نیز برای پیمانکار جدید برگزارشده است.


دبیر شورای صنفی دانشگاه چمران اهواز، با گلایه از اینکه خوابگاه متأهلی دانشگاه شهید چمران اهواز هنوز ساخته نشده است، افزود: سال‌ها است قول ساخت خوابگاه متأهلی داده شد، اما هنوز بودجه آن تأمین نشده است و هنوز پس از گذشت سال‌ها ساختمان آن نیمه‌کاره مانده است.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته