دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 06:07
دنیای دیجیتال دانشجویی؛

دنیای مجازی را ترک کنید

برنامه‌‌هایی وجود دارند که به دانشجویان کمک می‌کنند تا از شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرند و بیشتر روی درس و دانشگاه تمرکز کنند.
کد خبر : 306838

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، «Keep Me Out» یا مرا بیرون نگه‌دار اپلیکیشنی است که می‌تواند میزان اعتیاد به گوشی هوشمند، شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها را کم کند. مرا بیرون نگه‌دار هم به شکل نسخه تحت وب برای کامپیوترهای شخصی و هم به شکل اپلیکیشن برای گوشی هوشمند ارائه شده است؛ البته این برنامه تنها مناسب گوشی‌های اندرویدی است.



کار با برنامه مرا بیرون نگه‌دار بسیار ساده است آدرس سایت یا نام اپلیکیشنی را که می‌خواهید بازدید از آن را کاهش دهید، وارد این برنامه می‌کنید. همچنین تعداد دفعات مجاز ورود به این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در طول روز را ثبت می‌کنید.


اگر دفعات بازدید شما از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلترشده بیشتر شود برنامه مرا بیرون نگه‌دار به شما هشدار می‌دهد.


مومنت



این اپلیکیشن که مخصوص گوشی‌های iOS است، میزان استفاده از گوشی هوشمند کاربر را می‌سنجد و به شما اجازه اعمال محدودیت‌های روزانه را می‌دهد. اگر این محدودیت‌ها را زیر پا بگذارید، به شما هشدار می‌دهد. مومنت حتی می‌تواند برای دور کردن شما از گوشی، به‌ زور هم متوصل شود. بنابراین اگر میزان استفاده از گوشی هوشمندتان بیش از اندازه مشخص‌‌شده باشد، صفحه نمایش را با هشدارهای آزاردهنده پر می‌کند و به شما اجازه نمی‌دهد به سراغ شبکه‌های اجتماعی بروید.


انتهای پیام/4021


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته