دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 11:33
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اکثریت مردم پای کار انقلاب هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکثریت مردم پای کار انقلاب هستند و درصد قابل توجهی از مردم به نظام جمهوری اسلامی ایمان راسخ دارند.
کد خبر : 306693

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار محمدعلی جعفری در جمع دانشجویان شرکت کننده در نوزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: شرایط حاکم بر کشور بسیار ویژه، پیچیده و حساس است و در این شرایط همه به دنبال راه‌حل برای عبور از این شرایط پیچیده هستند.


وی افزود: اکثریت مردم پای کار انقلاب هستند و درصد قابل توجهی از مردم به نظام جمهوری اسلامی ایمان راسخ دارند.


جعفری با اشاره به رفراندوم تغییر نظام در سال 58 اظهار کرد: دو درصد از مردم در ابتدا به انقلاب اسلامی رأی ندادند.


فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: مرذم به قیمت جان خگد پای اصول انقلاب ایستاده‌اند٬ همانند دوران باشکوه دفاع مقدس که ملت ایران توانست مقابل دنیا ایستادگی کند، امروز نیز این ملت با شور و بصیرت انقلابی برای پیشبرد انقلاب و دفع توطئه‌های دشمنان در صحنه هستند.


فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: جمهوری اسلامی بر اصول خود ایستاده است ولی ممکن است افرادی توانایی ادامه دادن نداشته باشند.


جعفری پیرامون فلسفه وجودی سپاه اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه حفظ انقلاب است و شرکت در جنگ در خارج از مرزها اولویت دوم آن است. سپاه یک سازمان صرفا نظامی نیست و یک سازمان فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، عمل نظامی سپاه پس از مباحث فرهنگی در اولویت قرار می‌گیرد.


فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد جو ناامیدی در میان مردم، انقلاب را به حاشیه بکشند؛ زیرا براساس تجربه گذشته باور دارند که با جنگ و حمله نظامی نمی‌توان کاری از پیش برد.


وی فتنه 88 را فتنه‌ای بزرگ و خطرناک توصیف و خاطرنشان کرد: این فتنه و توطئه دشمنان با بیداری مردم و خلق حماسه 9دی خاموش شد.


سرلشکر جعفری در پایان شرایط پیچیده و حساس امروز را برآیند چندین مؤلفه عمده و اساسی دانست و اظهار کرد: دشمنی دشمنان خارجی که همواره در تلاش برای توقف پیشرفت انقلاب اسلامی هستند؛ شیطنت برخی مخالفان داخلی که نشئت گرفته از تفاوت نگاه آنها با دیدگاه انقلابی و مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص)است و نیز غربت و مهجوریت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور، از مهمترین مولفه‌هایی است که از آنها می توان به عنوان تهدید و نقاط ضعف نام برد.


انتهای پیام/۴۰۰۷


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته