دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1397 - 14:50

برگزاری مسابقات 12 رشته ورزشی در دومین روز المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت

دومین روز از سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با برگزاری مسابقات در ۱۲ رشته از صبح امروز در تبریز آغاز شده است.
کد خبر : 306443

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، مسابقات دوازده رشته ورزشی بسکتبال، والیبال، فوتبال، شطرنج، تنیس روی میز ، بدمینتون، تیراندازی، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو و کشتی از مرحله نهایی المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از صبح روزگذشته در سالن‌های از پیش تعیین شده در تبریز آغاز شده است.


مسابقات شش رشته دیگر ورزشی اعم از تیراندازی، شنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو و کشتی از صبح امروز در تبریز کار خود را آغاز کرده است.


مراسم قرعه‌کشی و جلسات فنی و توجیهی رشته‌های ورزشی طی روزهای گذشته انجام شده است و تیم‌های مختلف ورزشی از دانشگاه‌های علوم پزشکی حریفان خود را شناخته‌اند.


آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان پسر وزارت بهداشت عصر امروز با حضور ۲ هزار و ۳۵۰ شرکت‌کننده از ۵۹ دانشگاه علوم پزشکی در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز با حضور جمعی از مسئولان استانی، وزارتی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.


مرحله نهایی سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در ۱۲ رشته ورزشی تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتبال، شنا، دوومیدانی، شطرنج، کاراته، تکنواندو، کشتی، بدمینتون و تنیس روی میز طی روزهای یکم تا هشتم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته