دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 14:25

جمال سرایی دانشجوی علوم پزشکی تبریز مشعل‌دار المپیاد ورزشی وزارت بهداشت شد

جمال سرایی دانشجوی رشته تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان مشعل‌دار سیزدهمین دوره المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، درمان و آموزش انتخاب شد و قرار است در آیین افتتاحیه که عصر امروز برگزار می‌شود، مشعل این دوره از المپیاد را روشن کند.
کد خبر : 306210

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، جمال سرایی دانشجوی ترم آخر رشته تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز ورودی سال 92 به‌عنوان مشعل‌دار سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی و انتخاب شد.


سرایی امروز در مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین رویداد بزرگ ورزشی در تبریز، قرار است مشعل این دوره از بازی‌ها را روشن کند تا این المپیاد به‌طور رسمی با حضور بیش از 2 هزار و 350 شرکت‌کننده افتتاح شود.


جمال سرایی که دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، در این دوره از المپیاد در رشته تکواندو در مسابقات حضور دارد. وی دارای عناوین و مقامات برتر در المپیادهای قبلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده است و به‌علت کسب مدال‌های متعدد به‌عنوان مشعل‌دار این دوره از المپیاد انتخاب‌شده است.


سرایی تاکنون در ۲ دوره المپیاد ورزشی وزارت بهداشت شرکت کرده و موفق به کسب ۲ مدال طلا شده است و این دوره از المپیاد ورزشی در تبریز سومین تجربه وی محسوب می‌شود.


از تعداد ۲ هزار و 350 شرکت‌کننده در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بیش از یک‌هزار و 800 ورزشکار از دانشگاه‌های مختلف، در 12 رشته ورزشی طی یک هفته در تبریز با رقبای خود پیکار می‌کنند.


در این المپیاد بیشترین آمار ورزشکاران مربوط به رشته فوتبال با 320 ورزشکار و کمترین آمار مربوط به رشته بدمینتون با 85 ورزشکار است.


درمجموع پنجاه‌ونه دانشگاه علوم پزشکی در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی وزارت بهداشت در رشته‌های مختلف حضور دارند که بازی‌های رشته‌های مختلف از امروز جمعه همزمان با روز برگزاری آیین افتتاحیه آغاز شد.


انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته