دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 05:40
آنا گزارش می‌دهد؛

پروژه ساخت یادمان شهدا در دانشگاه بهبهان روی زمین مانده است

یادمان شهدای گمنام در دو دانشگاه آزاد و دولتی بهبهان روی زمین مانده و هنوز تکمیل نشده است.
کد خبر : 305887

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حدود یک سال پیش پیکر چند تن از شهدای گمنام در آغوش خاک دو دانشگاه آزاد و خاتم‌الانبیاء بهبهان قرار گرفت. اما به‌رغم وعده مسئولان دانشگاه، هنوز یادمان شهدای گمنام به بهره‌برداری نرسیده است.


یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان به خبرنگار آنا گفت: با وجود وعده‌های قبلی مسئولان مبنی بر بهره‌برداری از یادمان شهدا تا نخستین سالگرد تدفین این آلاله‌های زهرایی، هیچ اتفاق امید‌بخشی حتی در چند هفته باقی مانده به سالگرد این شهدا صورت نگرفته است.


وی در ادامه افزود: دانشجویان انقلابی در دانشگاه آزاد بهبهان اعلام آمادگی کردند که به‌صورت خودجوش کار‌های فرهنگی و عمرانی بر زمین مانده یادمان شهدا را انجام دهند، اما همکاری قابل ذکری با این دانشجویان صورت نگرفت.


این دانشجو در ادامه تصریح کرد: این وضع در دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان بدتر است و برای شهدای دفن شده در صحن این دانشگاه نه تنها یادمانی ایجاد نشده، بلکه حتی سنگ قبری هم بر بقعه شهدای گمنام قرار نگرفته است. این‌ در حالی است که اخیراً شاهد ساخت و ساز‌هایی در دانشگاه هستیم و این سؤال به ذهن متبادر می‌شود که آیا اهمیت شهدا کمتر از ساخت این سازه‌های جدید در دانشگاه است؟


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته