دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 21:34

تبریز در انتظار 2 هزار و 350 شرکت‌کننده/ آئین افتتاحیه ساعت ۱۷ روز جمعه 2 شهریور برگزار می‌شود

کمتر از دو روز دیگر به آغاز رسمی برگزاری سیزدهمین دوره المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز زمان باقی مانده است.
کد خبر : 305810

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمتر از دو روز دیگر به آغاز رسمی برگزاری سیزدهمین دوره المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز زمان باقی مانده است و مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی المپیاد و مسئولان کمیته‌های مختلف در حال تدارک برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دانشگاهی وزارت بهداشت هستند.


عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مهدی مقدم‌منش رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان ستادی روز گذشته آخرین بازدیدهای خود را از محل برگزاری المپیاد از جمله خوابگاه‌ها و محل‌های اسکان، محل برگزاری مسابقات ورزشی، سلف‌سرویس دانشجویی و سالن محل برگزاری آئین افتتاحیه المپیاد انجام دادند.


آئین افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ساعت ۱۷ عصر روز جمعه دوم شهریورماه در سالن شهید پورشریفی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور مقامات و مسئولان وزارت بهداشت از جمله محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس این المپیاد برگزار خواهد شد.


دانشجویان پسر از بیش از ۵۰ دانشگاه‌ علوم پزشکی کشور طی مدت یک هفته برگزاری این المپیاد ورزشی در ۱۲ رشته ورزشی والیبال، فوتبال، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمنتنون، شنا، دو میدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی و کشتی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.


امروز آخرین جلسات کمیته‌های برگزاری المپیاد قهرمانی دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص نحوه پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان و همچنین جلسات هماهنگی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.


تیم‌ها از ۳۱ شهریورماه به تبریز می‌آیند


کاروان‌های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به منظور حضور در المپیاد از عصر روز ۳۱ مردادماه در تبریز اسکان داده می‌شوند و برخی از دانشگاه‌ها نیز صبح روز پنجشنبه اول شهریورماه به محل برگزاری المپیاد می‌آیند.


زمان پذیرش شرکت‌کنندگان در المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه اول شهریورماه آغاز می‌شود و سرپرستان کل کاروان‌های ورزشی باید با به همراه داشتن کارت ملی ورزشکاران و بیمه ورزشی آنها جهت پذیرش در محل‌های تعیین‌شده حاضر شوند و نیازی به حضور ورزشکاران در زمان پذیرش نیست و ورزشکاران می‌توانند در بدو ورود به تبریز به محل‌های اسکان و اقامت خود بروند.


تبریز میزبان ۲۳۵۰ شرکت‌کننده در المپیاد است


المپیاد ورزشی دانشجویان پسر وزارت بهداشت با حضور ۲۳۵۰ شرکت‌کننده اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و همراه طی روزهای یکم تا هشتم شهریورماه در تبریز برگزار می‌شود و به‌غیر از چهار رشته ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، فوتبال و شطرنج که اقامت ورزشکاران‌شان در تبریز به مدت هشت روز است بقیه تیم‌ها 6 روز اقامت در تبریز دارند و عصر روز ششم از محل برگزاری المپیاد خارج خواهند شد.


جلسه فنی و قرعه‌کشی رشته‌های ورزشی ساعت ۲۲ اول شهریور برگزار می‌شود


جلسه فنی و قرعه‌کشی رشته‌های ورزشی و نیز هماهنگی انجمن‌های ورزشی و سرپرستان تیم‌ها ساعت ۲۲ اول شهریورماه در کلاس‌های مجزا در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.


محل اسکان شرکت‌کنندگان در المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت خوابگاه بوستان، خوابگاه فجر، خوابگاه آزادی و خوابگاه‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان است که در مجموعا 2 هزار و 200 نفر در این محل‌ها اسکان داده خواهند شد. ضمن این‌که کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان میزبان در خوابگاه گلستان اقامت خواهد کرد.


همچنین میهمانان ویژه، عوامل فنی، داوران، و مسئولان ستادی در هتل دریا مورد اسکان قرار می‌گیرند. گفتنی است، اسکان شرکت‌کنندگان در المپیاد بر اساس قرعه‌کشی انجام خواهد شد و بعد از مراسم قرعه‌کشی، خوابگاه‌های شرکت‌کنندگان در المپیاد مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/4021



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته