دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 10:37

عدم نگاه تخصصی مسئولان به امور فرهنگی مهمترین چالش این عرصه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عدم نگاه تخصصی به امور فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی به اهمیت آن‌ از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات امور فرهنگی است.
کد خبر : 302958

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه محقق اردبیلی سیدحسن عاملی در دیدار استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در کشور قابل قبول نیست، اظهار کرد: خروجی بخشی از کارهای فرهنگی تطابقی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارد.


وی با اشاره به مسئولیت استادان دانشگاه‌ها، افزود: مدیران فرهنگی باید بی‌رحمانه نسبت به کارهای خود قضاوت و حکم کنند.


عاملی عدم نگاه تخصصی به امور فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی با اهمیت آن‌ را از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات امور فرهنگی عنوان و تشریح کرد: مدیریت منابع انسانی در جهت رشد یک ملت دارای اهمیت اساسی است. دانشگاه و کار با دانشجو جزو ظریف‌ترین نوع امور فرهنگی و نیازمند تخصص است.


شایان ذکر است در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دفاتر نهاد و گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اردبیل ارائه نمود.


گفتنی است در این دیدار معاون آموزش و پژوهشی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، رئیس دانشگاه باقرالعلوم قم، رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اردبیل، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ‌مسئولان دفاتر نهاد و استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های استان اردبیل حضور داشتند.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته