دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1397 - 14:15
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

حمایت مادی لازم از گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حمایت مادی از اردوهای جهادی انجام می‌شود اما برخی از گروه‌های جهادی برنامه‌های گسترده‌ای دارند که حمایت آنها از توان معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها خارج است.
کد خبر : 302645

غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حمایت از تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی اظهار کرد: برای حمایت مادی از تشکل‌های دانشجویی، کمبودها و کاستی‌های بودجه‌ای وجود دارد که باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح برطرف شود.


وی افزود: ما بر مبنای توانی که داریم به همه تشکل‌های دانشجویی بر اساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، کمک می‌کنیم.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با اشاره به حمایت این معاونت از برنامه‌های اتحادیه‌های دانشجویی نیز گفت: معمولاً بخشی از حمایت‌های مالی اتحادیه‌های دانشجویی بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در حال حاضر این بخش طبق روال تأمین می‌شود.


غفاری درباره تأمین بودجه اردوهای جهادی دانشجویان گفت: ما از همه فعالیت‌هایی که دانشجویان انجام می‌دهند در حد وسع خود و براساس بودجه‌ای که پیش‌بینی شده است، حمایت می‌کنیم.


وی ادامه داد: اردوهای جهادی، راهیان نور و اردوهای رضوی جزو فعالیت‌هایی ‌است که حمایت از آنها دریغ نخواهد شد؛ اما شاید برخی از گروه‌های جهادی برنامه‌های وسیع و گسترده‌ای داشته باشند که حمایت مادی آنها از توان معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها خارج باشد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در پایان گفت:‌ طبیعی است که دانشگاه‌ها نتوانند از تمام برنامه‌ها حمایت کنند؛ ولی تا حد توان به ویژه از فعالیت‌های فرهنگی ماندگار مانند اردوهای جهادی حمایت‌های لازم انجام می‌شود.


انتهای پیام/4040/4007/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته