دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 16:15
آنا گزارش می‌دهد؛

برگزاری مسابقات 3 رشته در پنجمین روز المپیاد ورزشی

پنجمین روز از چهاردهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با برگزاری 12 دیدار در سه رشته والیبال، فوتبال و هندبال به پایان رسید.
کد خبر : 302474

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، المپیاد ورزشی دانشجویان کشور از 12 مرداد به میزبانی دانشگاه شیراز آغاز شد و امروز با برگزاری مسابقه در سه رشته توپ و تور به کار خود پایان داد.


چهار دیدار در روز پنجم مسابقات فوتسال


چهار دیدار در روز پنجم مسابقات فوتسال المپیاد برگزار شد که دانشگاه تهران 8 بر 7 در برابر دانشگاه ارومیه به پیروزی رسید و دانشگاه پیام‌نور قم 6 بر صفر دانشگاه دزفول را در هم کوبید.


همچنین تیم دانشگاه شیراز 4 بر یک سمنان را شکست داد و دانشگاه خیام مشهد 7 بر 6 بازی را به مازندران واگذار کرد.


مسابقات فوتسال پسران دانشجوی کشور با حضور 16 تیم در چهار گروه در حال برگزاری است.


معرفی بلندقامتان پیروز پنجمین روز


پنجمین روز مسابقات والیبال پسران دانشجوی کشور در شیراز با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) 2 بر یک دانشگاه شهید بهشتی را درهم کوبید و دانشگاه خلیج فارس بوشهر 2 بر صفر در برابر دانشگاه صنعتی اراک پیروزی شد.


دانشگاه غیرانتفاعی فردوس مشهد دو بر صفر دانشگاه شهید چمران اهواز را از پیش رو برداشت و دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز با همین نتیجه در برابر دانشگاه قم به برتری رسید.


این مسابقات با حضور 18 تیم در چهار گروه به مدت 9 روز در حال برگزاری است.


حیکم سبزواری، شیراز، فردوسی مشهد و اصفهان تیم‌های پیروز هندبال


برترین‌های روز پنجم مسابقات هندبال پسران دانشجوی کشور مشخص شدند که دانشگاه حکیم سبزواری 32 بر 26 در برابر دانشگاه غیرانتفاعی ساری به برتری رسید و دانشگاه شیراز 33 بر 23 دانشگاه علم و صنعت را درهم کوبید.


دیدار دانشگاه‌های فردوسی مشهد و تهران نیز با نتیجه 23 بر 20 به سود فردوسی مشهد به پایان رسید و دانشگاه اصفهان نیز 29 بر 20 دانشگاه ایلام را پشت سر گذاشت.


مسابقات هندبال پسران دانشجوی کشور با حضور 12 تیم در چهار گروه در حال برگزاری است که در پایان مسابقات، نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت می‌شوند.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته