دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام تبریک فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم؛

انعکاس فعالیت‌های نظام اقدام موثری در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی است

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار را به فعالان رسانه‌‌ای این دانشگاه تبریک گفت.
کد خبر : 302414

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران شاغل در رسانه‌های این دانشگاه تبریک گفت و از اقدامات موثر آنان در ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن قدردانی کرد.


در این پیام آمده است:


بی‌شک انعکاس اقدامات و فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به طور عام و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به طور خاص می‌تواند اقدامی موثر در مقابله با توطئه‌ها و شبهه پراکنی‌های بنگاه‌های سخن‌پراکنی استکبار جهانی باشد که در مقطع حساس کنونی و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و هجوم بی‌امان دشمن در عرصه‌های جنگ نرم و جنگ اقتصادی برای نفوذ بیشتر در میان مردم و مسئولان و استحاله آنان در راستای سست نمودن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه‌ای خطیر برعهده شما عزیزان است.


لذا برخود وظیفه می‌دانم به عنوان سرباز ولایت و رهبری و خادم شجره طیبه بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این روز مبارک را حضور شما بسیجیان عزیز تبریک گفته و از اقدامات موثر شما عزیزان در ترویج آرما‌ن‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و بسط و گسترش روحیه بسیجی و عدالت‌خواهی تقدیر و تشکر نمایم.


توفیقات روز افزونتان را در پرتو الطاف بیکران الهی، توجهات حضرت ولی عصر (عج) در عمل به منویات مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداند متعال مسالت می‌نمایم.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته