دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در جشن وحدت و عزت ایرانیان + تصاویر

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همگام با اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در راهپیمایی 22 بهمن"جشن وحدت و عزت ایرانیان" شرکت کردند.
کد خبر : 3021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.


همچنین اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، دوشادوش هم وطنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیابان‌های کشور را غرق در عطر وحدت کردند.


واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی غرفه خدمات فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، هدایا و بسته‌های فرهنگی میان راهپیمایان توزیع کردند.


دراین راستا دکتر میرزاده به همراه معاونان، مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.


حضور گسترده دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در راهپیمایی دشمن شکن۲۲بهمن


حضور پرشور کارکنان، دانشجویان و سایر تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در راهپیمایی ۲۲بهمن، همگام با سایر اقشار و مردم همیشه در صحنه کشور برگزار شد.


در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی جمع کثیری از کارکنان، استادان و دانشجویان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری همگام با سایر مردم همیشه در صحنه و ولایی شهرستان شهرری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری همراه با مردم مومن و شهید پرور شهرستان ری در حالیکه تصاویری از امام امت، مقام معظم رهبری را در دست داشتند با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ برسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بر ادامه راه شهداء و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


حضور گسترده دانشگاهیان واحد عجب شیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن


در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر نیز با حضور گسترده و به یاد ماندنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با تجدید بیعت با امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی خود از انقلاب را بار دیگر اثبات کردند.
امروز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی عجب شیر همراه با سراسر کشور طلوع سی‌ و پنجمین سال انقلاب را با حضوری پرشور و گسترده جشن گرفتند و برگی دیگر از پیوند خود با نظام را رقم زدند تا دشمنان این آب و خاک دریابند که همواره در مقابل این حضور مردمی مایوس خواهند شد.
استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عجب شیر با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر همراه و همگام با دیگر مردم همیشه در صحنه شهرستان عجب شیر با حضوری بسیار چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن، ندای حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را سر دادند.
تجلی حضور دانشجو، زن، کودک، نوجوان، جوان، پیر و از تمام اقشار مختلف مردم و جوانان ورزشکار دوشادوش دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در هوای سرد زمستانی، گرمای خاصی به فضای شهر بخشید.
اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان عجب شیر از صبح امروز با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرده نوشته‌هایی ۳۶ سال توطئه و تحریم استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا را محکوم کرده و با اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل پایبندی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه عجب شیر با حضور گسترده و باشکوه خود، با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.


حضور پرشور استادان و کارکنان و دانشجویان واحد شیراز در راهپیمایی 22 بهمن


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و احد شیراز همراه با مردم شهید پرور شیراز و حضوری پر شور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند .


دکتره حمزه سارویی رئیس واحد شیراز در حاشیه این راه پیمایی در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: حضور مردم در راه پیمایی 22 بهمن نشان از رمز اتحاد ، همدلی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از مذاکرات هسته ای است که به جهانیان نشان بدهند علی رغم بی مهری هایی که از سوی آنان انجام می شود ولی ملت ایران با تمام دغدغه ها روز پیروزی انقلاب و یاد امام راحل(ره) را گرامی می دارند.


حضور گسترده دانشگاهیان واحد جویبار در راهپیمایی 22 بهمن


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


در این مراسم دکتر غلامرضا جانباز قبادی رئیس واحد جویبار، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان حضور داشتند و هم راستا با دیگر مردم شهرستان جویبار اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را اعلام کردند.




راهپیمایی ۲۲ بهمن شبستر


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر همراه با اقشار مختلف مردم شهرستان شبستر اعم از کشاورز، بازاری، دانش آموز و کارمند و.... در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن به صورت فعال شرکت کردند.


بارش برف و باران و سردی هوا مانع از حضور امت حزب الله شهرستان شبستر نشد و تمام مردم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و رهبری نظام و شعارهای انقلاب ۱۳۵۷ یعنی استقلال، ‌ آزادی و جمهوری اسلامی اعلام کردند.


در این راهپیمایی علاوه بر بخش‌های مختلف مردم، امام جمعه و فرماندار و روسای ادارات شهرستان، رئیس واحد شبستر و دانشگاهیان نیز حضور داشتند.


در مراسم راهپیمایی امروز شبستر، امام جمعه محبوب شهرستان سخنرانی کرد. در ادامه بیانیه راهپیمایی قرائت، و راهپیمائی کنندگان با تکبیرهای خود آن را تائید کردند و در پایان ماکت پرچم‌های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.


حضور پرشور دانشگاهیان واحد گرمسار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن


دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار به همراه جمعی از استادان، دانشجویان، کارکنان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، همراه با امت حزب الله شهر گرمسار دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و از بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.


مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر گرمسار از میدان انقلاب آغاز و در میدان امام خمینی (ره) با اجرای سرود انقلابی، سخنرانی دکتر کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، قرائت بیانیه، و آتش کشیدن پرچم استکبار پایان یافت.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با همکاری همه جانبه با ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، در مسیر راهپیمایی نیز با برپایی ایستگاه صلواتی، با پذیرایی از شرکت کنندگان اقدام به معرفی واحد با توزیع بروشور معرفی دانشگاه کرد.


حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی همگام با سایر دانشگاهیان در لبیک به دعوت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور پاسداشت خون شهدای راه انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بیعت و تجدید میثاق کردند.


ریاست، مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در حماسه‌ای دوباره، یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده نگاه داشته و عزت و استقلال و سر بلندی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.


شرکت دانشگاهیان خوی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‎


همزمان با سالروز سی و هفتمین پیروزی شکوه‌مند و افتخار آفرین نظام جمهوری اسلامی ایران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خوی با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی را به همراه سایر اقشار مردم این شهر در این روز تاریخ ساز به نمایش گذاشتند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خوی در این راهپیمایی همگام با سایر اقشار مختلف مردم، با تجدید میثاق با معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وفاداری خود را به منویات اسلام عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.


راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرگزاری به درگاه خداوند است


راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همراه با جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت همراه با امت حزب الله این شهرستان با شور و شعف وصف ناپذیری و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت همگام با سایر اقشار این شهرستان مسیر دو کیلومتری این راهپیمایی را طی کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، از دستگاه دیپلماسی کشورمان خواستند که با اقتدار از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این واحد دانشگاهی از حضور حداکثری مردم و دانشگاهیان جیرفت خصوصاً استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشکر می کند.


دکتر مجید خزاعی اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و ملی همه آحاد مختلف مردم است و دانشگا‌هیان به عنوان قشر روشن‌فکر جامعه وظیفهٔ خود می‌دانند که در این گونه صحنه‌ها حضور پررنگ تری داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: این حضور حداکثری سبب ایجاد رعب و وحشت در بین استکبار و آمریکا می‌شود و به دشمنان اسلام اثبات کردند که ملت همیشه قهرمان ایران در این راهپیمایی نسبت به راهپیمایی‌های سال گذشته حضور بهتری داشته‌اند و دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت تصریح کرد: مردم جیرفت با حضور در همایشی بزرگ و به‌یاد ماندنی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم زده و حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به همه مردم دنیا نشان دادند.


وی بیان کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین موهبت خداوند به ملت ایران است، بنابر این حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرگزاری به درگاه خداوند به خاطر این موهبت ارزشمند و با عظمت است.


مردم تربت حیدریه در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه‌ای ماندگار خلق کردند


اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه همراه و هم نوا با مردم شهرستان تربت حیدریه در خراسان رضوی در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.




دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با آرمان‌های انقلاب‌ تجدید پیمان کرد


همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در قالب تشکل های بسیج‌ اساتید، بسیج‌کارکنان، بسیج‌ دانشجویان، جامعه فرهیختگان، هیات محبان الرضا (ص) و جمعیت اسلامی، همگام با مردم غیور این شهرستان با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، با مشت‌هایی گره کرده، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سردادند.


این راهپیمایی با سخنرانی و قرائت بیانیه‌ای ادامه یافت و در پایان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و پیام نور با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه این رژیم‌ها و حامیان آنان اعلام کردند.


حضور گسترده و پرشور دانشگاهیان واحد میانه در راهپیمایی 22 بهمن‎


همزمان و همگام با مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، استادان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی شرکت کردند.


دانشگاهیان در این راهپیمایی، با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، بنر و تصاویری از حضرت امام خمینی (ره) و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، مرگ بر اسرائیل و... با تجدید بیعت با امام راحل، آرمان‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی خود از انقلاب را یک بار دیگر اثبات کردند.


مسئولان، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور گسترده و با شکوه خود امورز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند و با خلق حماسه‌ای دشمن شکن، ندای حراست از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سر دادند.


حضور پرشور فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر


شرکت کنندگان در دومین اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که در بوشهر حضور داشتند در سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی به صفوف راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوستند.


صبح امروز فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بوشهر حاضر شدند و در حمایت از دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شعارهایی سر دادند.


فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه برخی از مسئولان این دانشگاه در این راهپیمایی حضور به هم رساندند و یکبار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب بویژه موفقیت‌های هسته‌ای تاکید کردند.


درخشش دانشگاهیان واحد شهر قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۳


به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی وبیعت با آرمانهای امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین پیروی از دستورات ریاست عالی دانشگاه دکتر میرزاده جامعه دانشگاهی شهر قدس متشکل از رئیس واحد شهر قدس دکتر حسین حسن‌پور درویشی، معاونان، مدیران، کارکنان، استادان، و جمع کثیری از دانشجویان متعهد به نظام وانقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر رنگی را به عمل آوردند. در این راهپیمایی اعضای مجموعه دانشگاهی شهر قدس دوشادوش یکدیگر و آحاد مردم در روز بیست و دوم بهمن از محل میدان قدس به سمت مصلای شهرستان قدس به همراه سایر اقشار مردم حرکت کرده و به عنوان عضو کوچکی از خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی تجدید میثاقی دوباره با انقلاب شکوه‌مند اسلامی را رقم زدند.


دکتر حسین حسن‌پور درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس در گفتگویی به خبرنگار آنا گفت: استادان کارمندان مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور درخشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت خواهند کرد که به حق، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی است که در طول سالیان متمادی با عزت و استقلال در سنگر علم و دانش با توطئه‌های سازمان یافته دشمنان انقلاب مقابله می‌کند و امیدواریم در حماسه ۲۲ بهمن سال ۹۳ به عنوان عضو کوچک خانواده دانشگاه آزاداسلامی در رسیدن به اهداف مقدس این نظام و پیروزی این انقلاب سهیم باشیم.


در جریان برگزاری این راهپیمایی حاج حسین گروسی نماینده مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد و سخنران مراسم در بخشی از صحبتهای خود از توسعه تحصیلات تکمیلی در رشته‌های کار‌شناسی ارشد، دکترای تخصصی و اشتغال به تحصیل بالغ بر۲۵ هزار نفر دانشجو و توسعه دانشگاه و سایر فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فرهنگی آموزشی و مراکز رشد مطالبی را عنوان کرده و دانشگاه شهر قدس را افتخاری برای توسعه شهرستان قلمداد کردند.


حضور پرشور دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در راهپیمایی 22بهمن


کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ملایر همزمان با سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر همگام با سایر اقشار و مردم همیشه در صحنه با پخش بیانیه، اطلاعیه، حمل پلاکارد و با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی در این راهپیمایی باشکوه اعلام کردند.


دانشگاهیان واحد اراک هم در جمع پرشور و گسترده مردم شهید پرور اراک در راه پیمایی یوم الله 22بهمن 93 دوشا دوش مردم شهید پرور حضور یافتند.


لبیک دانشگاهیان واحد تنکابن به امام راحل، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب


رئیس، معاونین، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده سما واحد تنکابن همگام با دیگر آحاد مردم انقلابی شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.


راهپیمایی 22 بهمن با سخنرانی حجت الاسلام دکتر تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه تنکابن از مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.


محمود صمدی لرگانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: دانشگاهیان واحد تنکابن با برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع محمد(ص) پیامبر خوبی‌ها انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) نشان دادند. نمایشگاه نقاشی دانشجویان گروه هنر و معماری واحد تنکابن هم مورد استقبال مسئولان و شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت.




شرکت پرشور مجموعه دانشگاهی واحد شهربابک در راهپیمایی22بهمن


هیات رئیسه،اساتید ،کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک همراه با سایر اقشار انقلابی و همیشه در صحنه ی شهربابک در مراسم پرشکوه راهپیمایی22بهمن شرکت نمودند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی با برافراشتن پارچه،پرچم و عکس های امام خمینی و مقام معظم رهبری سی وششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند وبا سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا،مرگ بر انگلیس ومرگ بر رژیم اشغالگر صهیونیستی انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.





حضور پرشکوه واحد مهاباد در تجدید عهد با امام و انقلاب


دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور آگاهانه و گسترده ای داشت.


دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد مهاباد همزمان با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به همراه سایر اقشار و مردم این شهرستان با آرمانهای امام راحل (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی بر تداوم اهداف و ارزشهای والای انقلاب تا طنین افکندن بانگ آزادی در تمامی نقاط جهان و برچیده شدن بساط ظلم تأکید کردند.


شرکت کنندگان در راهپیمایی آمدند تا به ندای رهبرشان لبیک بگویند و ایستادگی خود را بر اصول انقلاب اسلامی و حمایتشان از دستاوردهای نظام اسلامی فریاد بزنند.


شرکت دانشگاهیان واحد کرج در راهپیمایی ۲۲ بهمن‎


همزمان با سالروز پیروزی شکوه‌مند جمهوری اسلامی ایران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی را به همراه سایر اقشار مردم این شهر در این روز تاریخ ساز به نمایش گذاشتند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرج به اتفاق دکتر بهروز میرزا و معاونان دانشگاه در این راهپیمایی همگام با سایر اقشار مختلف مردم، با تجدید میثاق با معمارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وفاداری خود را به منویات اسلام و رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.


شور و شعور مردم لارستان، بیش از پیش حماسه آفرید


همزمان با 22 بهمن سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شور و شعوردانشگا هیان و مردم ولایت مدار لارستان بار دیگر بیش از پیش حماسه آفرین شد.


به گزارش خبرنگار آنا از لارستان، رئیس ، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به همراه مسئولین شهرستان، روحانیون، بسیجیان، سپاهیان، دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافته و با سر دادن شعارهای( مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله و ...) بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند وضمن بیعتی دوباره با رهبر و مقتدای خود حضرت آیت ا... خامنه ای با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.


جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی که سخنران اصلی این مراسم بود، با برشمردن پیروزی های بزرگ ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: افتخارات بسیاری همچون توسعه علمی، نانو، سلول های بنیادین، داروها، بیوتکنولوژی، نظامی، پزشکی و غیره، با توسل بر استقامت و پایداری ملت بزرگ ما حاصل شده است.


وی با تجلیل از پایداری بیش از سی ساله ملت مستحکم ایران، عنوان کرد: دشمن بر سر راه همه این پیشرفت ها، مانع ایجاد کرده و همه این رشد و ترقی حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است و این پیشرفت ها در سایه تحریم بدست آمده است.


نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورمان در مذاکرات با نشان دادن انعطاف به دنبال بهانه گیری از دشمنان است، تصریح کرد: اگر آنان با زیاده خواهی به دنبال بهانه جویی برای دو مرحله ای کردن توافقات هستند، مسلماً هیچ کس این اجازه را به آنان نخواهد داد. باید مذاکرات در این مدت باقی مانده بطور کامل و شفاف، تکلیف آن مشخص شود.


حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان دانشگاه های آزاد گیلان در راهپیمایی 22 بهمن


گزارش خبرنگار آنا از دانشگاه های آزاد اسلامی از سراسر گیلان حاکی از حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان دانشگاه های آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای استان است.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با مشت هایی گره کرده شعار '22 بهمن ماه یوم الله یوم الله ، ˈبنیانگذار این روز روح الله روح الله' ، '22 بهمن بود گرامی ، بر رهبر جمهوری اسلامی' و 'راه امام و شهدا زنده است ، نهضت ما همیشه پاینده است' سر دادند و یکصدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) رساتر از همیشه فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.


دکترمحمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اجتماع پرشور مردم شهر رشت اظهار کرد: امکانات و ظرفیت های کافی در کشور در هر شرایطی وجود دارد و دولت، خدمت رسانی به مردم را جزو وظایف خود می داند و این، حق مردم است.


وی افزود: ملت ایران همواره در صحنه های مختلف انقلاب، حضور داشته و پیروز و سرفراز بوده اند و امروز جمهوری اسلامی با پشتیبانی عظیم مردم مسلمان ایران، یک قدرت بزرگ منطقه ای است.


سخنگوی دولت ادامه داد: شرکت مردم در این راهپیمایی بزرگ، پشتیبانی قوی برای مذاکره کنندگان کشورمان است و همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ اگر دشمنان بخواهند تحریم ها را ادامه دهند، حلقه تنگ محاصره و تحریم را خرد خواهیم کرد.


نوبخت به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خطاب به نسل سومی ها گفت: جوانان و نسل سومی های زیادی در این راهپیمایی شرکت کرده اند و آنها باید بدانند که تمامی وعده های امام راحل و مقام معظم رهبری در ایستادگی ملت ایران، درست بوده و تحقق یافته است.


اجرای گروه سرود فجر به زبان گیلکی، پرواز ۳۶ کبوتر در فراز آسمان، و رها کردن هزاران بادکنک در فضای رشت که نشان از پیروزی و خوشحالی مردم گیلان به جهت پیروزی انقلاب اسلامی بود، از جمله برنامه های مراسم راهپیمایی در رشت بود.


شرکت دانشگاه آزاد اسلامی بافق در راهپیمایی 22 بهمن


همگام با ملت قهرمان ایران و در آغاز سی و هفتمین بهار آزادی مردم ایران، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن شرکت کردند.


در این مراسم که در بافق از ساعت 9 صبح از مقابل ساختمان بسیج آغاز گشت، کارکنان و اساتید این دانشگاه همراه با سایر اقشار مردم، با مشت های گره کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی، حمایت خویش را از مذاکرات عزتمند هسته ای اعلام کردند، سپس با تجمع در امامزاده عبدالله و پس از استماع سخنان سخنرانان مراسم با شعارهای الله اکبر، قطعنامه پایانی این راهپیمایی را تایید و بر اجرای آن تاکید کردند.


شرکت دانشگاهیان واحد رفسنجان‎ در راهپیمایی


22 بهمن ماه، همان روزی است که ندای استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و اسلام‌باوری ملت غیور ایران به بار نشست و در خیزشی مردمی به رهبری زعیم عالیقدر خود، حضرت امام خمینی (ره) به سال‌ها استیلای استعمار، خودکامگی و تحقیر در این سرزمین پایان داد.


مسئولین ،کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان نیز امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل همراه و هم‌صدا با امت سرافراز ایران در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و در مسیر نیل به آرمان‌های بلند امام و شهدا و پیروی از اهداف مقام معظم رهبری میثاقی دوباره داشتند.


همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر روابط عمومی واحد رفسنجان با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی واحد ساعت فرهنگی این واحد دانشگاهی را با جشن انقلاب مزین کردند. در این مراسم دکتر محسن صفریان ریاست واحد رفسنجان با تبریک ایام الله دهه فجر در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان گفت: این شجره طیبه حاصل رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و همراهی مردم ایران بود و این آزادی و سرافرازی امروز ما مدیون خون شهداء انقلاب است.


حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرند در راهپیمائی 22 بهمن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمع کثیری از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند همراه با آحاد جامعه اسلامی با شرکت در راهپیمائی با شکوه در روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، در بهار آزادی جای شهدا خالی ، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله یک بار دیگر با اعلام همبستگی با آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و بیعت با مقام عظمایی ولایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران یوم الله 22 بهمن را گرامی داشته و دسیسه ها و شیطنت های استکبار جهانی را محکوم کردند.



حضور گسترده استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن


جمع کثیری از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اعلام حمایت از انقلاب اسلامی در یک حرکت نمادین با تجمع در نخلستان هفتاد ودو تن این دانشگاه به سمت محل شروع راه پیمایی حرکت کردند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اتحاد ، قدرت و همدلی ملت ایران خواند و گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می گذراند.


دکتر مهدی باقری با توجه به شکست اتحادیه اروپا و غرب در تحریم و حمله علیه ایران و اعتراف دشمنان انقلاب به توانمندی های بالای نظامی و علمی جوانان غیور کشور و بازگشت مجدد عظمت و بیداری اسلامی به کشورهای خاورمیانه باعث نگرانی سران صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن شده است.


وی حضور اتحادیه اروپا و کشور های غربی را در پای میز مذاکره ، نشان از قدرت ملت ایران اسلامی دانست که توانسته با پایداری ، قدرت و صبر تمام ابرقدرت های جهان را به زانو در آورد و مجبور به مذاکره به جای تهدید نظامی کند.


گفتنی است بعد از سخنان سرپرست واحد بندرعباس ، دانشجویان ، استادان و کارکنان یک دل و یک صدا با حضور در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن ، با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند و و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تجدید میثاق نمودند .


حضور پرشور دانشگاهیان واحد بندرگز در راهپیمایی عظیم 22بهمن‎


کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز همزمان با سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز ، عبدالله سرگلزایی مدیر روابط عمومی واحد بندرگز ضمن اعلام این خبر گفت : دانشگاهیان واحد بندرگز همدوش و همگام با سایر مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و عظیم الشان انقلاب اسلامی ،بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و رهبری نظام و شعارهای انقلاب ۱۳۵۷ یعنی استقلال، ‌ آزادی و جمهوری اسلامی اعلام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته