دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد:

ارتقای سطح کیفی مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها/ میزبانی همدان نمره قبولی گرفت

نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان گفت: سطح‌بندی مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها ارتقای سطح کیفی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر : 30188

ملیحه جهانی در حاشیه مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: مسابقات ورزشی در بین دانشجویان مراکز آموزش عالی علاوه بر ارتقای سطح سلامتی جسمی افراد روحیه نشاط بین آنها را افزایش و روحیه همکاری و همدلی را تقویت کند می‌دهد.


نماینده معاونت ورزش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات ورزشی در سطوح مختلف برگزار می‌شود، یادآور شد: سطح‌بندی مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها ارتقای سطح کیفی را به دنبال خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: رشته بسکتبال دختران در سه دسته تقسیم شده، اما به دلیل عدم استقبال تیم‌های دسته سومی، این بازی‌ها در دو دسته اول و دوم برگزار می‌شود.


جهانی با بیان اینکه همدان به نحو مطلوبی در میزبانی مسابقات پای کار بود ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با دارا بودن امکانات سخت‌افزاری و فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات عملکرد خوبی داشته است.



وی تصریح کرد: همدانی‌ها در مرحله اول این رقابت‌ها نمره قبولی گرفتند و با رفع مشکلات جزئی برای برگزاری مسابقات در هفته بعد با آمادگی کامل پذیرای 12 تیم دسته دوم بسکتبال خواهند بود.


نماینده معاونت ورزش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: این مسابقات از سطح کیفی خوبی به لحاظ حضور بازیکنان ملی‌پوش و شاغل در لیگ‌های حرفه‌ای برخوردار است.


به گزارش آنا، مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مرداد در مجموعه ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته