دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 10:42
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 30

پهلوان: برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد پیوسته و گسترده می‌شود

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت ورزش دانشگاه تصمیم دارد مسابقات ورزشی دانشگاهی را به صورت پیوسته و گسترده با مشارکت واحدهای دانشگاهی برگزار کند.
کد خبر : 30089

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فیروزکوه، در دومین روز از برگزاری مسابقات دسته اول والیبال قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور ، دکتر محمدرضا پهلوان، مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی، از سالن برگزاری مسابقات و محل اسکان تیم‌های ورزشی در این واحد دانشگاهی بازدید کرد.


پهلوان در این دیدار از قبول میزبانی واحد فیروزکوه تشکر کرد و گفت: این واحد امکانات بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاهی دارد و قطعا در آینده نیز واحد فیروزکوه در برگزاری مسابقات ورزشی و میزبانی از تیم‌های ورزشی دانشگاهی خواهد درخشید.


این مدیر ورزشی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در رشد استعدادهای نهفته دانشجویان و ارتقای این استعدادها تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت و معاونت ورزش تصمیم دارد در آینده نیز به صورت پیوسته و گسترده مسابقات ورزشی دانشگاهی را با مشارکت واحدهای دانشگاهی برگزار کند.



سرپرست واحد فیروزکوه هم با استقبال از دکتر پهلوان گفت: تمامی امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در طول مسابقات در خدمت تیم‌های ورزشی خواهد بود.


حجت‌الاسلام دکتر علی‌اصغر رستمی تاکید کرد:‌ برگزاری این مسابقات آثار بسیار مثبت فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان حاضر در مسابقات و دانشجویان واحد فیروزکوه خواهد داشت و ما امیدواریم که پس از برگزاری این مسابقات بتوانیم به خوبی امکانات این واحد دانشگاهی را به میهمانان محترم و تیم‌های ورزشی معرفی کنیم.


در این بازدید، دکتر مهدی سالاریه معاون فرهنگی اجتماعی واحد فیروزکوه، مهندس کتال نماینده معاونت ورزش در این مسابقات و مهندس مرتضی ابراهیم‌زاده مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه، دکتر پهلوان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته