دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با آنا:

برجام ظرفیتی نیست که بتوان به آن دل بست/ غیرت دانشجویان اجازه نمی‌دهد با آینده کشور بازی شود

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: به ظاهر برخی مسئولین باز هم امید دارند از برجام استفاده کنند در حالی که برای همه مسجّل شده است برجام ظرفیتی نیست که بتوان به آن دل بست.
کد خبر : 299949

علی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره اعتراض دانشجویان به بازرسی ماموران آژانس بین‌المللی اتمی از دانشگاه‌ها اظهار کرد: در این اتفاق عزت دانشگاه و دانشجویان درمیان است، روسای دانشکده‌ها، رئیس سازمان انرژی اتمی، شورای عالی امنیت ملی در برابر دانشجویان مسئولند و باید پاسخگو باشند.


وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند در رشته‌های فیزیک و رشته‌های پایه حتما باید ظرفیت‌سازی شود و فضا برای دانشجویان فراهم شود، وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد و به بازرسان سازمان انرژی اتمی که از نظر بنده جاسوس هستند، اجازه می‌دهند وارد فضای علمی دانشگاه شوند قطعا غیرت دانشجویان اجازه نمی‌دهد با آینده مملکت و صنعت هسته‌ای بازی شود.


دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: زمانی که رئیس‌جمهور شعار می‌دادند باید چرخ هسته‌ای و اقتصاد مردم همراه هم بچرخد قطعا خودشان اطلاع داشتند که این بدعهدی‌ها رخ خواهد داد به دلیل اینکه تجربه مذاکرات سال 82 را داشتند.


دهقان گفت: رئیس‌جمهور شاید از همان ابتدا نگاه انقلابی نگاه انقلابی نداشت و به غرب تکیه می‌کرد اما نگاهشان درحال حاضر تغییر کرده است اما دولت و مجلس باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.


وی در پایان عنوان کرد: ظاهر برخی مسئولین باز هم امید دارند از برجام استفاده کنند در حالی که برای همه مسجل شده است برجام ظرفیتی نیست که بتوان به آن دل بست.


انتهای پیام/4060/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته