دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 29

گزارش آنا از نتایج روز دوم مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های تیمی

مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت بیش از 3 هزار دانشجوی دختر و پسر به میزبانی 8 واحد دانشگاه آزاد اسلامی از 4 مرداد جاری در حال برگزاری است.
کد خبر : 29989

احسان عربی مفرد: مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی در سه دسته 8 تیمی، 10 تیمی و 10 تا 15تیمی (دسته سوم) به میزبانی 8 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائم‌شهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد آغاز شده است.


مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال در بخش دختران و پسران مشترک است، اما رشته‌های فوتبال و هندبال فقط در بخش پسران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار‌ آنا در روز دوم این مسابقات در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال (خواهران و برادران) و فوتبال و هندبال (برادران) در دسته اول و در 8 شهر میزبان نتایج زیر به دست آمد:


تبریزی‌ها با قبول 2 شکست از حضور به مرحله بعد بازماندند


تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با قبول دو شکست متوالی از حضور در بین چهار تیم برتر رقابت‌ها بازماند.


در دومین بازی امروز تیم‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و مازندران به مصاف هم رفتند که در نهایت شمالی‌ها موفق شدند نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرند.


مازندرانی‌ها که برای جبران شکست روز گذشته خود به میدان آمده بودند، بازی منطقی‌تری را به نمایش گذاشتند و در نهایت با حساب 54 بر 36 حریف تبریزی خود را از پیش رو برداشتند.


تیم شمالی در این دیدار در کوارتر اول تا سوم به ترتیب با حساب 17 بر 9، 15 بر 7 و 8 بر 6 به برتری رسید و در کوارتر چهارم 14 به 14 مساوی شد.


در آخرین مسابقه روز دوم این مسابقات تیم همدان به خاطر کسب پیروزی در بازی دیروز برابر تیم فارس با روحیه خوبی به مصاف حریف البرزی خود رفت و توانست با اقتدار به برتری برسد.


در این بازی شاگردان فاطمه باقریان‌فاضل در کوارترهای اول و سوم و چهارم با نتایج 23 بر 9، 9 بر 6 و 15 بر 12 برابر حریف کرجی خود به برتری رسید و تنها در کوارتر دوم بازی با حساب 17 بر 14 مغلوب حریف شد.


در مجموع چهار کوارتر تیم همدان موفق شد با نتیجه 61 بر 44 البرز را شکست دهد تا با اقتدار به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی صعود کند.


برتری تیم‌های خراسان رضوی، تهران، مازندران و فارس در روز دوم مسابقات والیبال خواهران


تیم‌های خراسان رضوی، تهران، مازندران و فارس در دومین روز از مسابقات کشوری والیبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی شهرکرد بر رقیبان خود پیروز شده و به مرحله بعدی صعود کردند.


دومین روز مسابقات سراسری والیبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد با برتری تیم‌های خراسان رضوی، تهران، مازندران و فارس به پایان رسید.


در ابتدا دو تیم والیبال خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با هم رقابت کردند که در پایان تیم خراسان رضوی با نتیجه دو بر صفر تیم آذربایجان شرقی را شکست داد.


همچنین تیم تهران موفق شد با دو گیم بازی 2 بر صفر کرمان را مغلوب کند. در ادامه تیم لرستان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم مازندران شد و تیم فارس هم با نتیجه 2 بر صفر توانست تیم سیستان و بلوچستان را شکست دهد و از برترین‌های این دوره از رقابت‌ها شود.


فارس، بوشهر و لرستان، برندگان مسابقات هندبال برادران


مسابقات دسته یک هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی که به میزبانی واحد قائم‌شهر و با حضور هفت تیم از استان‌های البرز، فارس، بوشهر،کردستان، لرستان، کرمانشاه و مازندران آغاز شده، در روز دوم با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد.


در روز دوم این رقابت‌ها دو تیم البرز و فارس برابر هم به میدان رفتند که در نهایت تیم فارس موفق شد با نتیجه 35 بر 28 تیم البرز را شکست دهد.


در بازی دوم تیم بوشهر با نتیجه 34 - 26 بر تیم کردستان چیره و در نهایت در بازی آخر روز دوم تیم مازندران با نتیجه 20 بر 27 مغلوب تیم لرستان شد.


نتایج روز دوم مسابقات فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مبارکه‎


نتایج روز دوم دسته اول مسابقات ورزشی کشوری فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مبارکه‎ مشخص شد.


از گروه (ب) تیم‌های فوتسال استان تهران، گیلان، فارس و ایلام موفق شدند در دومین روز رقابت‌ها در مسابقات دسته اول فوتسال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی برابر حریفان خود به برتری برسند.


نتایج روز دوم مسابقات بدین شرح رقم خورد:
تهران – آذربایجان شرقی 3-1 (برنده تهران)
گیلان – گلستان 2- صفر (برنده گیلان)
فارس – خوزستان 7-3 (برنده فارس)
ایلام – کرمان 7-1(برنده ایلام)


نتایج روز دوم مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد


در دومین روز این رقابت‌ها، ابتدا تیم‌های خراسان رضوی و خوزستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خوزستان موفق شد با نتیجه 3 بر 0 بر حریف خود غلبه کند.


در دومین دیدار نیز دو تیم از استان‌های شمالی کشورمان مازندران و گیلان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار پرگل تیم گیلان با نتیجه 4 بر 0 از سد مازندران گذشت. در سومین دیدار تیم استان قزوین در برابر استان قم با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.


خراسان رضوی با 4 امتیاز، صدرنشین گروه «ب» مسابقات والیبال


دومین روز از مسابقات لیگ دسته اول والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با برد تیم‌های کرمانشاه، کرمان، خراسان رضوی و مازندران در فیروزکوه همراه بود.


به گزارش خبرنگار آنا، در پایان دومین روز از مسابقات لیگ دسته اول والیبال دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، تیم استان کرمانشاه با نتیجه دو بر صفر، خراسان جنوبی را برد. کرمان دو بر صفر بر تیم تهران غلبه کرد؛ خراسان رضوی مقتدرانه تیم استان مرکزی را نیز پشت سرگذاشت و در دیدار پایانی هم مازندرانی‌ها موفق شدند دو بر صفر از سد استان بوشهر عبور کنند.


بنابراین گزارش، اکنون تیم خراسان رضوی با 4 امتیاز صدرنشین گروه «ب» مسابقات است و از الان صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است.


خوزستان، مدعی اول قهرمانی بسکتبال پسران


تیم خوزستان با برگزاری دومین روز از مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان، با کسب دو پیروزی خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی مسابقات معرفی کرد.


به گزارش خبرنگار آنا، تیم خوزستان با عبور از سد تیم قزوین به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کرد. این تیم توانست در سومین مسابقه روز دوم با نتیجه قاطع 69 بر 46 از سد حریف خود بگذرد.


کرمانشاه و اصفهان برگزار کننده نخستین دیدار روز دوم بودند. تیم کرمانشاه با تکیه بر برد شیرین روز اول تلاش داشت تا با کسب دومین برد خود را به عنوان مدعی مطرح کند و اصفهان نیز در اندیشه جبران شکست مقابل مازندران پای به این دیدار گذاشت که در نهایت این تیم اصفهان بود که با شکست حریف خود و کسب امتیازات این مسابقه خود را برای روز آخر و حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات امیدوار نگه داشت.


برگزار کننده دومین دیدار این روز تیم‌های مرکزی و مازندران بودند. دیداری تماشایی و نزدیک که در پایان با نتیجه نزدیک 73- 71 به سود مرکزی خاتمه یافت تا تیم مرکزی نیز شکست روز اول خود را به این ترتیب جبران کند.


آخرین دیدار روز دوم را تیم‌های چهارمحال بختیاری و گیلان برگزار کردند در پایان تیم گیلان توانست در کم‌گل‌ترین دیدار مسابقات با نتیجه 44 بر 35 از سد حریف خود عبور کند.


برترین‌‌های فوتبال در دومین روز مسابقات


تیم‌های کرمان، تهران و مازندران در دومین روز از مسابقات سراسری فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد کرج برگزار شد، مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و لرستان و خوزستان نیز با نتیجه 2 بر 2 مساوی شدند.


به گزارش خبرنگار آنا، در این مسابقات کرمان با 4 گل زده مقابل یک گل خورده برتری خود را بر اردبیل تحمیل کرد. همچنین در رقابتی دیدنی، تهران 3 بر صفر ایلام را شکست داد و مازندران در برابر گیلان با پیروزی 2 بر یک زمین مسابقات را ترک کرد.


لرستان نیز در برابر خوزستان به میدان رفت و هر دو تیم با ارائه یک بازی خوب به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته