دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 16:48
به همت دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛

دوره آشنایی با مسائل اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود

دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوره آشنایی با مسائل اجتماعی دانشگاه و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان را برگزار می‌کند.
کد خبر : 299575

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوره، آشنایی با مسائل اجتماعی دانشگاه و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان را برگزار می‌کند.


این دوره از هشتم تا ۱۰ مردادماه سال جاری با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های دولتی منتخب کشور در محل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


در این نشست دو روزه، سخنرانی‌ها و گفتگوهای علمی، تصویری از وضعیت موجود مسائل اجتماعی جامعه و فضای دانشگاهی کشور ترسیم و راهکارهایی برای کنترل و کاهش این مسائل برگزار می‌‌شود.


همچنین موضوع اوقات فراغت دانشجویان در کارگاه‌های تخصصی به بحث گذاشته می‌شود و پیرامون چگونگی غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت از رهگذر برگزاری اردوهای دانشجویی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد. بخشی از چالش‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در فضای دانشگاه‌ها ناشی از عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و فقدان برنامه‌های فرهنگی جذاب برای دانشجویان است.


انتهای پیام/4007//4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته