دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 01:45
رئیس مجمع جهادی استان کردستان مطرح کرد؛

اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان

رئیس مجمع جهادی استان کردستان گفت: محوریت اصلی فعالیت گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان علاوه بر اقدامات عمرانی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر : 298288

میلاد فخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برگزاری اردوهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اردوی جهادی امسال را در منطقه غروه و دیوان‌دره برگزار می‌کند.


وی افزود: تیم‌های دامپزشکی، پزشکی، آموزشی (تعلیم و تربیت) و عمرانی در اردوی جهادی امسال حضور دارند.


رئیس مجمع جهادی استان کردستان تصریح کرد: برای دومین سال پیاپی در مناطق دیوان‌دره، اردوی جهادی برگزار می‌کنیم و سعی کرده‌ایم برای حصول نتایج بهتر، منطقه اردوی جهادی را تغییر ندهیم.


فخرایی عنوان کرد: امسال نیز یکسری از اقداماتی که سال گذشته آغاز کرده‌ایم را ادامه خواهیم داد، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی متنوعی نیز در نظر گرفته‌ایم.


وی گفت: امسال قصد داریم، تیم روانشناسی گروه جهادی را نیز تشکیل دهیم، به دلیل اینکه در استان کردستان آمار انصراف از تحصیل دختران بعد از اتمام دوران ابتدایی بالاست، یک گروه روانشناسی هماهنگ کرده‌ایم که بتوانیم فضایی ایجاد کنیم تا دختران به تحصیل خود ادامه دهند.


عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان زیست‌بوم خاص خود را دارد به همین دلیل سعی کرده‌ایم بنابر زیست‌بوم منطقه، تعدادی از دانشجویان را آموزش دهیم، جزواتی آماده کنیم، با قرارگاه پیشرفت و آبادانی ارتباطی بگیریم تا در نهایت طرح‌هایی که در زمینه اشتغال‌زایی وجود دارد را بتوانیم اجرایی کنیم.


فخرایی اظهار کرد: امسال محوریت اصلی فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر اقدامات عمرانی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی و اقتصاد مقاومتی است.


وی درباره برگزاری زمان اردوی جهادی این دانشگاه گفت: برنامه‌ریزی اولیه برای اعزام گروه جهادی دانشجویان شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان 10 تا 20 شهریورماه است و تا کنون حدود 100 نفر برای اردوی جهادی ثبت‌نام کرده‌اند.


وی در پایان درباره استفاده از ظرفیت استادان برای اردوهای جهادی گفت: برای گروه دامپزشکی و روانشناسی رایزنی‌هایی انجام شده است که از ظرفیت بسیج اساتید هم استفاده شود.


انتهای پیام/4007



انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد مقاومتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته