دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1397 - 16:04
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان به آنا خبر داد؛

محرومیت‌زدایی هدف اصلی اردوی جهادی دانشگاه کردستان/ طرح‌های آبرسانی در اولویت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان رویکرد جدید گروه‌های جهادی دانشگاه کردستان را رفع مشکل آب و انجام طرح‌های آبرسانی جهت رونق کار کشاورزی عنوان کرد.
کد خبر : 298147

سیدعنایت جویبار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های گروه جهادی این دانشگاه در تابستان اظهار کرد: یکی از اهداف اردوهای جهادی که به همت بسیج دانشجویی در استان کردستان برگزار می‌گردد محرومیت‌زدایی است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان افزود: در این اردوها پس از عرصه‌‌یابی و ‌نیازسنجی در روستاها و مناطق مستضعف هدف، برحسب اولویت‌ فعالیت‌های جهادی صورت می‌گیرد.


وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های جهادی در عرصه سازندگی و بخش‌هایی در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی است، اظهار کرد: در این اردوها علاوه بر سازندگی‌، خودسازی هم لازم است تا نتیجه مطلوب و حداکثری میسر گردد.


جویبار تصریح کرد: با توجه به مشکل آبرسانی و بحران آبی که در کشور وجود دارد، یکی از رویکردهای جدید گروه‌های جهادی رفع این مشکل و انجام طرح‌های آب‌رسانی است که می‌توان کار کشاورزی را در روستا رونق داد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: تنها با ایثار و خودگذشتگی و مبارزه با نفس است که می‌توان به دل روستاها آمد و با پیاده کردن طرح‌های عمرانی نظیر آب‌رسانی، برق‌رسانی، احداث بناها و دیگر طرح‌ها، امر سازندگی مادی و معنوی را رقم زد و به توان مددرسان مردم این مرز و بوم باشیم و فراتر از شعار دادن‌ها و نق زدن‌های شبه‌روشنفکرانه رایج، گامی عملی، انقلابی و خداپسندانه برداریم.


جویبار درباره زمان برگزاری اردو گفت: زمان شروع اردوی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان از ١٢ شهریورماه است که به مدت ١٠ روز نیروها در منطقه مورد نظر حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته