دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک دانشجوی افغانستانی در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی با برترین دانشگاه‌های کشور رقابت می‌کند

یک دانشجوی افغانستانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاهی رسیده است که نه تنها با دانشگاه دولتی تفاوتی ندارد، بلکه در برخی رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی به مراتب قوی‌تر عمل می‌کند.
کد خبر : 296628

عصمت خان علیزاده دانشجوی افغانستانی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره هدف از انتخاب این دانشگاه برای تحصیل، اظهار کرد: دانشگاه آزاد در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است، در گذشته شاید تصور این بود که دانشجویان این دانشگاه از نظر علمی ضعیف هستند تا جایی که دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد را رقیب خود نمی‌دانستند.


وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاهی رسیده است که حرف اول را در ایران می‌زند و به نظر من این دانشگاه، نه تنها با دانشگاه دولتی تفاوتی ندارد بلکه در برخی رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی به مراتب قوی‌تر عمل کرده است.


این دانشجوی افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این مدت که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنم به این نتیجه رسیده‌ام که سطح اساتید بسیار بالا است و دانشجو می‌تواند از استادان بهره کافی و لازم را ببرد.


وی گفت: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در عرصه علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با دانشگاه‌هایی همچون شهید بهشتی و صنعتی شریف رقابت می‌کند.


علیزاده همچینین درباره تصمیماتی که برای آینده شغلی دارد عنوان کرد: بعد از مقطع کارشناسی تصمیم دارم آینده شغلی‌ام را در افغانستان پیگیری کنم ولی در این فکر هستم که تجارت و تبادلات کالایی بین ایران و افغانستان راه‌اندازی نمایم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب