دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/1

آنا گزارش می‌دهد: رقابت 3 هزار دانشجو در مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا

مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 3 هزار دانشجوی دختر و پسر در سه دسته 8 تیمی، 10 تیمی و 10 تا 15تیمی(دسته سوم) از فردا به میزبانی 8 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائمشهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد آغاز می‌شود.
کد خبر : 29594

احسان عربی مفرد: تیم‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مورد نظر تا پایان امروز وارد شهرهای میزبان شده و مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و در این راستا تلاش خوبی از سوی واحدهای میزبان صورت گرفته تا رقابت‌های خوبی را از شرکت‌کنندگان شاهد باشیم.


با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون‌های مختلف ورزشی، داوران واجد شرایط برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند و سعی شده این داوران تا حد ممکن از دانشگاه آزاد اسلامی باشند، علاوه بر اینکه به محل برگزاری مسابقات هم نزدیک باشند و نهایتا از استان‌های همجوار انتخاب شوند.


بیش از 3هزار دانشجو از سراسر کشور در مسابقات سراسری تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با هم به رقابت خواهند پرداخت و اگر داوران، مربیان، سرپرستان، داوران و کادر اجرایی این مسابقات را هم در نظر بگیریم حدود 5هزار نفر در این رقابت‌ها فعالیت خواهند کرد.


برای این مسابقات پنج رشته تعیین شده است که سه رشته والیبال، بسکتبال و فوتسال در بخش دختران و پسران مشترک خواهد بود، اما رشته‌های فوتبال و هندبال فقط در بخش پسران برگزار خواهد شد.








دکتر محمد دادگان، معاون ورزش دانشگاه آزاد و معاونان و مدیران کل این معاونت در طول برگزاری مسابقات به واحد‌های مختلف رفته و از نزدیک شاهد و ناظر این رقابت‌ها خواهند بود

به گزارش خبرنگار آنا، فردا یکشنبه، چهارم مرداد 94 و با حضور هشت تیم برتر دسته اول، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز می‌شود. بر این اساس با حضور تیم‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی، رقابت‌های دسته یک بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان آغاز خواهد شد.


مسابقات فوتبال قهرمانی کشوری دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 3 مرداد لغایت 25 مرداد جاری به میزبانی واحد کرج همزمان در دو محل (زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و زمین چمن مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار کردان) برگزار می‌شود.


مسابقات هندبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور از سوم مرداد سال جاری آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به همت معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود. در مسابقات هندبال، 30 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


مسابقات فوتسال دانشجویان خواهر دانشگاه‌ آزاد اسلامی هم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار می‌شود. در این مسابقات 31 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور از سوم مرداد سال جاری آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود. در این مسابقات 31 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.









بیش از 3هزار دانشجو از سراسر کشور در مسابقات سراسری تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با هم به رقابت خواهند پرداخت و اگر داوران، مربیان، سرپرستان، داوران و کادر اجرایی این مسابقات را هم در نظر بگیریم حدود 5هزار نفر در این رقابت‌ها فعالیت خواهند کرد



مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان پسر با حضور قهرمانان 31 استان کشور در قالب 3 دسته از 3 لغایت 25 مرداد سال جاری در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.


رقابت بین 8 تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال دانشجویان خواهر نیز از فردا چهارم مرداد در مجموعه ورزشی واحد شهرکرد آغاز می‌شود. با حضور تیم‌های تهران، مازندران، لرستان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و خراسان رضوی به میزبانی شهرکرد، خواهران والیبالیست دانشگاه آزاد اسلامی فردا در شهرکرد با هم به رقابت خواهند پرداخت.


بر اساس این گزارش، مسابقات سراسری والیبال قهرمانی تیم‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا در سه لیگ دسته اول، دوم و سوم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه آغاز خواهد شد.


بیش از 8 تیم در لیگ دسته اول حضور داشته که از فردا رقابت خود را آغاز خواهند کرد و پس از یک هفته و تعیین قهرمان لیگ دسته اول، مسابقات در لیگ‌های دسته دوم و سوم نیز در واحد فیروزکوه برگزار خواهد شد.


به گزارش آنا، دکتر محمد دادگان، معاون ورزش دانشگاه آزاد، معاونان و مدیران کل این معاونت در طول برگزاری مسابقات به واحد‌های مختلف رفته و از نزدیک شاهد و ناظر این رقابت‌ها خواهند بود و در پایان رقابت‌ها، کاپ‌ها و مدال‌ها که در سازمان مرکزی و با آرم دانشگاه آزاد اسلامی تهیه شده به برندگان اهدا شده و از دیگر تسهیلات مانند جوایز نقدی، تخفیف شهریه و ... هم بهره‌مند خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته