دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 10:30

اجاق؛ سامانه سفارش آنلاین غذای سنتی

استارتاپ اجاق استارتاپی است که با هدف ترویج فرهنگ سفارش اینترنتی غذا در ایران فعالیت می‌کند و با تعداد زیادی از رستوران‌های معتبر تهران همکاری می‌کند.
کد خبر : 295917

سپیده رومشکانی، دبیر اجرایی استارتاپ اجاق، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا گفت: «استارتاپ اجاق یک پلت‌فرم برای سفارش آنلاین غذای سنتی است. محصولاتی که ما ارائه می‌دهیم شامل کله‌پاچه، آش، حلیم، انواع کباب، انواع خورشت و دیزی می‌شود. امیدواریم محصولات دیگری مانند غذاهای محلی را به منوی اجاق اضافه کنیم».
وی افزود: «کاربران می‌توانند از طریق سایت و اپلیکیشن اجاق سفارش خود را ثبت کنند. اپلیکیشن اجاق برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. یکی از ویژگی‌های خوب اجاق این است که می‌توانید، غذا را از روز قبل سفارش دهید. پس از ثبت سفارش غذای طی 35 الی 45 دقیقه در بسته‌بندی خود استارتاپ اجاق به دست مشتری می‌رسد».
رومشکانی گفت: «طرف قرارداد ما رستوران‌ها هستند که شامل بهترین تهیه‌کننده‌های غذای تهران می‌شوند. اجاق بهترین کیفیت را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر تنها شهر تهران تحت پوشش اجاق است اما امیدواریم در آینده بتوانیم در شهرهای دیگر نیز به مشتریان خدمات ارائه کنیم».
وی ادامه داد: «وقتی که مشتری برای سفارش غذا از اجاق استفاده می‌کند، نمی‌داند که کدام رستوران غذای شما را سرو خواهد کرد. درواقع کاربر تنها با اجاق سروکار دارد و به همین دلیل هم سعی می‌کنیم که کیفیت غذاها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم».
رومشکانی افزود: «استارتاپ اجاق از سال 1396 به صورت رسمی شروع به کار کرد و اولین سفارش خود را گرفت. تاکنون 3 هزار و 500 کاربر iOS و حدود 3 هزار کاربر نیز روی اندروید داریم».


گفتنی است که هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 از 14 تا 16 تیرماه در بوستان گفت‌وگو با حضور استارتا‌پ‌ها، شتاب‌دهنده و پارک‌های علم و فناوری برگزار شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب