دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 05:45
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت خبر داد؛

آغاز سی و پنجمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت از امروز/ برگزاری چهار کرسی نظریه‌پردازی دانشجویی

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از آغاز سی و پنجمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت با شعار مسئول مردمی، نظارت همگانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خبر داد.
کد خبر : 295779

اسماعیل کوهی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره زمان برگزاری نشست سالیانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت اظهار کرد: سی و پنجمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت از امروز تا جمعه 29 تیرماه برگزار می‌شود و مانند سال‌های گذشته اصل و محور نشست، انتخابات شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نظر گرفته شده است.


وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با وزارت علوم، وزارت بهداشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام داده‌ایم، امیدواریم که انتخابات شورای مرکزی اتحادیه به خوبی برگزار شود.


بررسی مولفه‌های امام جمعه مردمی در نشست دفتر تحکیم وحدت


دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: دو نشست مهم برای نشست امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نشست اول درخصوص «مولفه‌های امام جمعه مردمی» است و با حضور سه امام جمعه شهر قزوین، رشت و خرمشهر برگزار خواهد شد و دقیقا ذیل شعار نشست، که «مسئول مردمی، نظارت همگانی» است یکسری شاخص امام جمعه مردمی مطرح می‌شود.


کوهی‌مقدم گفت: نشست دیگر با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که از جناح‌های مختلف از نمایندگان دعوت به عمل آمده است و مجددا کارایی قوه مقننه و یک نماینده مجلس برای تقویت مردم‌سالاری بررسی می‌شود.


برگزاری چهار کرسی نظریه‌پردازی دانشجویی در سه حوزه


وی خاطرنشان کرد: اتفاق ویژه دیگری که در این نشست رخ می‌دهد، برگزاری چهار کرسی نظریه‌پردازی دانشجویی در سه حوزه سیاسی فرهنگی و زنان و خانواده است.


دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها عنوان کرد: در حوزه سیاسی، درباره ارتباط مردم‌سالاری دینی و عدالت اقتصادی، در حوزه فرهنگی، درباره نقش تشکل‌های دانشجویی در معضلات فرهنگی دانشگاه‌ها و در حوزه زنان و خانواده درباره مشارکت سیاسی اجتماعی زنان بحث و تبادل نظر خواهد شد.


کوهی مقدم در پایان گفت: یک کرسی نظریه‌پردازی دانشجویی دیگر با حضور دبیران تشکل‌ها درخصوص شعار نشست برگزار خواهد شد. فراخوان این کرسی حدود یک ماه پیش در کانال اتحادیه منتشر شد و از دانشجویان خواسته شد تا مقالات خود را ارسال کنند. تصور می‌کنم این نوع از برنامه سازوکار جدیدی برای درگیر کردن فضای دانشجویی در این حوزه‌ها است.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته