دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 15:59
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی:

نخبه‌پروری و علم‌افزایی اولویت ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: در فضای دانشجویی نخبه‌پروری و علم‌افزایی اولویت ستاد امور شاهد و ایثارگران است و در این راستا از دانشجویان شاهد و ایثارگر حمایت خواهد شد.
کد خبر : 295366

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین نصیرزاده در نشست تخصصی بصیرتی، آموزشی و فرهنگی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح روند فعالیت بسیج از دوران دفاع مقدس تاکنون بر اهمیت حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف و هم‌افزایی و هم‌پوشانی در فعالیت‌های دانشگاه تاکید کرد و بسیج را حافظ انقلاب اسلامی دانست که هرجا لازم باشد وارد صحنه شود.


وی در ارزیابی و اهداف برگزاری این نشست بصیرتی اظهار کرد: نخستین کارکرد بسیج، بصیرت‌افزایی است. زیرا بسیجی واقعی می‌تواند مسیر را به درستی شناسایی کند و در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم بردارد. در همین راستا بسیج کارکنان مطابق با سال‌های گذشته و حتی بیشتر از سال‌های گذشته تلاش خود را برای همدلی بیشتر بسیجیان و دفاع از انقلاب ادامه خواهد بود و برگزاری چنین نشست‌هایی با هدف بصیرت‌افزایی انجام می‌شود.


فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به هجمه دشمن به آرمان‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و به میدان آوردن همه توان خود، این نیاز احساس می‌شود که نیروهای بسیج را برای هر شرایطی آگاه کنیم. بر این اساس نشست بصیرتی را برای فرماندهان و سرگروه‌های صالحین برگزار کردیم تا زمینه‌ساز بصیرت‌افزایی در واحدهای دانشگاهی شود. البته این نشست‌ها را در واحدهای دانشگاهی با رویکرد آگاهی و آشنایی با شرایط جدید و اهداف دشمن در ناامید کردن جامعه برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم جامعه را بیمه کنیم.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دوره نخستین دوره اردوی بصیرتی خارج از استان تهران بود که با توجه به ظرفیت‌های سما در مجتمع فرهنگی سما برگزار شد و حتماً این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد. در این دوره آموزشی مجدداً توانمندی‌ها و عرصه‌های سازندگی بسیج بازگو و متناسب با دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب به بررسی و تحلیل مسائل روز جامعه پرداخته شد. بررسی و تحلیل تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و رسانه‌ها و شیوه‌های آنها برای غلبه بر افکار عمومی نیز بخش دیگری از این طرح بصیرت‌افزایی بود که با حضور استادان برجسته برگزار شد.


نصیرزاده خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی بسیج کارکنان ارائه خدمت بدون منت و تحقق تفکر خدمت‌رسانی در دانشگاه‌هاست تا رضایت دانشجویان و خانواده آنها جلب شود. زیرا رفتار و عملکرد را مؤثرتر از بیان و سخن صرف می‌دانیم.


فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در حوزه ایثارگران نیز با حمایت‌های دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان دانشگاه، شرایط بسیار مناسبی در ساختار ستاد ایثارگران واحدهای دانشگاهی ایجاد شده که به زودی مقررات آن ابلاغ خواهد شد. رسیدگی به امور ایثارگران و حمایت از آنان در راستای اجرای قانون جامع ایثارگران نیز از اهداف اصلی خواهد بود.


نصیرزاده خاطرنشان کرد: در فضای دانشجویی هم نخبه‌پروری و علم‌افزایی اولویت ستاد امور شاهد و ایثارگران است و در این راستا از دانشجویان شاهد و ایثارگر حمایت خواهد شد.


محمدتقی ترابی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با موضوع بصیرت‌افزایی سخنرانی ضمن تبیین اهمیت حضور بسیج در صحنه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر بصیرت، تیزبینی، آمادگی و مقابله بسیجیان با تحرکات دشمن در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.


گفتنی است نشست تخصصی بصیرتی، آموزشی و فرهنگی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بسیجی در مجتمع فرهنگی سما در شهرستان چالوس برگزار شد.


در این نشست دو روزه استادان و کارشناسان در قالب کارگاه‌های آموزشی، تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و رسانه‌ و شیوه‌ آنها برای غلبه بر افکار عمومی را بررسی و تحلیل کردند.


اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در این اردوی دو روزه از امکانات تفریحی و ورزشی در قالب مسابقات و سرگرمی نیز بهره‌مند شدند.


انتهای پیام /


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته