دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 11:51
مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرد؛

اعزام 11 هزار دانشجو به پیاده‌روی اربعین در سال گذشته توسط بسیج دانشجویی

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی در قالب ۲۵۰ کاروان اقدام به اعزام قریب به ۱۱هزار نفر از دانشجویان علاقه‌مند به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی کرد.
کد خبر : 295233

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، علی بهرامی درباره جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: اولین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان بسیج دانشجویی در سال ۹۷ به ریاست معاون هماهنگ‌کننده این سازمان برگزار شد که در آن به بررسی عملکرد بسیج دانشجویی در اربعین ۹۶ پرداخته شد.


وی گفت: بسیج دانشجویی با همکاری دستگاه‌های آموزش عالی و سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال ۹۶ موفق به صدور مجوز خروج از کشور ۴۵ هزار نفر از دانشجویان مشمول پسر به صورت رایگان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین کرد که بخشی از این تعداد هنوز ورودشان به کشور ثبت نشده است و بایستی هرچه سریع‌تر با در دست داشتن گذرنامه به نزدیک‌ترین اداره نظام وظیفه محل سکونت خود مراجعه نمایند؛ لازم به ذکر است دانشجویانی که ورودشان به کشور ثبت نشده است ممنوع‌الخروج هستند.


مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی افزود: همچنین بسیج دانشجویی در قالب ۲۵۰ کاروان اقدام به اعزام قریب به ۱۱هزار نفر از دانشجویان علاقه‌مند به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی کرد.


وی در پایان گفت: راه‌اندازی اسکان‌های متمرکز ۱۰ هزار نفری در شهرهای مقدس نجف و کربلا و راه‌اندازی مواکب مرزی، دانشجویی در مسیر پیاده‌روی از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در اربعین سال ۹۶ بوده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب