دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه خبر داد؛

بهره‌گیری از متخصصان در برگزاری همایش ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش بین‌المللی «ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی» در تاریخ 9 تا 11 بهمن سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 293588

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن خیری در اولین جلسه دبیران تخصصی همایش بین‌المللی «ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی» با ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش گفت: این موضوع توسط پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه پیگیری می‌شود تا یک کار در شأن انقلاب اسلامی و به عنوان مرجعی برای آیندگان که گویای کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی باشد، تولید شود.


وی با اشاره به محورهای اصلی همایش گفت: "مبناشناسی انقلاب اسلامی"، "فرهنگ و اجتماع"، "سیاست، امنیت و دفاع"، "اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی"، "آموزش و تحقیقات" و "چالش‌های پیش رو"، شش محور این همایش هستند و سعی شده تمامی مباحث را به صورت کامل و جامع در خود جای دهند.


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 30 شهریورماه


دکتر خیری با بیان اینکه سامانه برگزاری این همایش به نشانی www.iciri.ir در دسترس متقاضیان قرار گرفته است، گفت: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات برای این همایش 30 شهریورماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 30 آبان‌ماه خواهد بود.


وی افزود: بسیاری از نهادها و سازمان ها در برگزاری این همایش با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند. پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حوزه علمیه، موسسه امام خمینی (ره)، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه باقرالعلوم، سازمان صداوسیما، دانشگاه امام صادق (ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، دانشگاه جامعه المصطفی، مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، مرکز علوم اسلامی ایرانی کشور، انجمن مطالعات سیاسی حوزه و انجمن انقلاب اسلامی ازجمله این نهادها هستند.


رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این زمینه شورای سیاست‌گذاری متشکل از روسای این مجموعه‌ها و با ریاست دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه تشکیل شده، گفت: کمیته علمی متشکل از بزرگان متخصص در این حوزه ها نیز راه‌اندازی شده و برای اینکه کار از جهت علمی بهتر پیگیری شود، از شخصیت های متخصص در این حوزه استفاده شد.


انتهای پیام /



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته