دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1397 - 17:11

انسجام کانون‌های فرهنگی و هنری آینده تئاتر دانشگاهی را تضمین می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری تاکید کرد: فعال کردن کانون‌های فرهنگی و هنری و انسجام بین آنها می‌تواند آینده تئاتر دانشگاهی را تضمین کند.
کد خبر : 293487

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، غلامرضا غفاری در مراسم تقدیر از عوامل برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های دبیر و عوامل این جشنواره اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌هایی همچون تئاتر دانشگاهی نیازمند یک طراحی و برنامه‌ریزی وسیع و فرآیندهای گسترده است تا به سرانجام و نتیجه برسد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص معرفی دبیر جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی گفت: در آستانه شروع فرآیند بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی هستیم و از این رو قصد داریم در مدت زمان کوتاهی دبیر جشنواره را تعیین کنیم تا فرآیند و ماموریت جشنواره آغاز شود.


وی تصریح کرد: گروه‌های تئاتری که در جشنواره آثار خود را ارائه می‌دهند به اجرای نمایش در دانشگاه و برای دانشجویان بپردازند تا بتوانیم در دانشگاه هم شاهد اثرات این دستاورد عظیم باشیم برای رسیدن به این هدف لازم است تعامل گسترده‌ای بین حوزه معاونت فرهنگی و سایر نهادهای مسئول در حوزه تخصصی تئاتر شکل بگیرد.


غفاری به اهمیت کانون‌های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: کانون‌هایی که در حوزه تئاتر فعالیت دارند نیازمند حمایت بیشتر هستند چرا که فعال ساختن این کانون‌ها و به وجود آوردن انسجام در بین آنها می‌تواند آینده تئاتر دانشگاهی را تضمین کند.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان گفت: به دنبال تشکیل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی و هنری هستیم و در این زمینه هماهنگی‌هایی با سازمان‌های مختلف انجام خواهیم داد.


لازم به ذکر است، در پایان مراسم غفاری با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات دانشجویان و عوامل اجرایی جشنواره قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته