دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1397 - 04:45

برگزاری مسابقات انتخابی بوکس دانشجویان کشور در دانشگاه پیام نور

مسابقات انتخابی بوکس دانشجویان کشور جهت حضور در مسابقات جهانی، هفته آخر تیرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 291010

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به منظور بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود بخش‌های مختلف و حضور کیفی و مقتدرانه در رقابت‌های مسابقات بوکس دانشجویان جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود، مسابقات انتخابی برگزار می‌کند.


مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان کشورروزهای 25 لغایت 28 تیر ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار خواهد شد.


نفرات برتر هر وزن توسط کمیته فنی برای حضور در مسابقات جهانی بوکس به اردو دعوت خواهند شد و به نفرات اول تا سوم نیز حکم و مدال اهدا می‌شود.


جزییات برگزاری مسابقات


شرایط دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات نیز از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های همگانی اعلام شده است که براساس آن برابر قوانین و مقررات (FISU) متولدین 11 دی 71 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.


مسابقات در ده وزن 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و 91+ کیلو و طبق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی بوکس برگزار می‌‌شود.


لیست دانشـجویان، مربیان و سرپرسـتان شرکت‌کننده باید به تایید معاون آموزشی دانشگاه مربوطه رسیده باشد و دانشجویان ورزشکار باید مدارک خود اعم از ارائه گواهی اشتغال به تحصیل، بیمه ورزشی سال1397 (تاریخ صدور بیمه حداقل72 ساعت قبل از شروع مسابقات باشد)، پاسپورت، کارت ملی، 2 قطعه عکس به همراه داشته باشند.


لازم به ذکر است هر بخش مجاز است در هر یک از اوزان ده‌گانه دو نفر ورزشکار تا تاریخ 15 تیر ماه به فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی معرفی نماید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته