دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1397 - 11:32

فراخوان ارسال آثار دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت منتشر شد

فراخوان ارسال آثار تصویری، عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی به دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت 22 آذر ماه سال جاری در تهران منتشر شد.
کد خبر : 288783

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار و اطلاع از نحوه مشارکت به آدرس کنگره پیشگامان پیشرفت www.kpip.ir مراجعه نمایند.


تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه، کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت، جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقاء مداوم آنها، فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه خودباوری در بین دانشجویان و نسل جوان کشور از اهداف کنگره است.


30مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام و اراسل آثار به همایش پیشگامان پیشرفت است. این همایش 22 آذر‌ماه سال 1397 در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: فراخوان کنگره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته