دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید در تمام واحدهای دانشگاه آزاد تا پایان سال/ همکاری با بسیج دانشجویی در دستور کار است

مسئول بسیج اساتیددانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی کانون‌های بسیج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد و فعال نمودن کانون‌های فعلی خبر داد.
کد خبر : 288558

دکتر محمود هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: به بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون بیشتر به صورت ویترینی و تشریفاتی نگاه شده است.


وی افزود: بسیج اساتید از روزی که تاسیس شده تا کنون در دانشگاه آزاد هیچ مکانی نداشته و به تبع آن فعالیت و عملکردی هم نداشته است اما در سه، چهار ماه گذشته و بعد از تحولات دانشگاه آزاد، بسیج اساتید هم ورود مناسبی داشته و فعالیت‌های قابل قبولی انجام داده است.


مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بسیج اساتید در شناسایی اساتید انقلابی و حل مسائل و مشکلات واحدها نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کند، به همین جهت شبکه بسیج اساتید برای دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


هاشمی راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید را به عنوان دستور کار اصلی، عنوان کرد و گفت:‌ یکی از برنامه‌های جدی ما این است که تا پایان سال تمام کانون‌های بسیج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد که تا کنون تشکیل نشده است را راه‌اندازی کنیم و همچنین کانون‌هایی که فعال نبوده‌اند را طبق اهداف انقلاب اسلامی هم‌جهت و فعال نمائیم.


وی درباره تعامل بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج در مجموعه دانشگاه آزاد، در کنار یکدیگر موفق هستند. بسیج کارکنان بدن، بسیج اساتید سر و بسیج دانشجویی عامل تحرک این دو بخش بسیج است.


به گفته مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی؛ بسیج اساتید در چند ماه اخیر ارتباط مناسبی با بسیج دانشجویی داشته است و بنده معتقدم خیلی از مسائلی را که ما شاید نتوانیم احصا کنیم بسیج دانشجویی به خوبی رصد می‌کند.


هاشمی در پایان گفت: اعتقاد داریم در کنار یکدیگر و با اتحاد می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته