دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1397 - 16:14
نامه بسیج دانشجویی امام صادق(ع) به ظریف:

ملت ایران منتظر پاسخ وزیرامورخارجه به ستون پنجم آمریکایی‌ها در کشور هستند

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای به وزیر امورخارجه نوشت: جنابعالی به عنوان کسی که موی خود را در تجربه تعامل با آمریکا سپید کرده‌اید، اکنون بهتر از هر شخصی و به عنوان یک شاهد عینی می‌توانید بدعهدی و درنده‌خویی این دولت خون‌خوار را تبیین کرده و زمزمه‌هایی که در خارج و داخل کشور از حلقوم دشمن و به زبان فارسی شنیده می‌شود را با ارائه تصویر واقعی این حکومت ظالم، در نطفه خفه کنید.
کد خبر : 288252

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه‌ای به وزیر امورخارجه، به درخواست اصلاح‌طلبان برای مذکره با آمریکا اعلام واکنش نشان داد.متن این نامه به شرح زیر است:


« جناب آقای دکتر ظریف، وزیر محترم امورخارجه


همانطور که مستحضرید، پس از تهدیدات توخالی وزیرخارجه ایالات متحده آمریکا و اظهارات و ادعاهای وقیحانه و سلطه‌جویانه رئیس‌جمهوری این حکومت سلطه‌گر مبنی بر اینکه با اعمال فشارهای جدید ایران را دوباره به پای میز مذاکره می‌کشانیم، تعدادی از پادو‌های آمریکا و ستون پنجم دشمن که منفور ملت ایران اند، قلم و کاغذ حرام کرده‌اند و در ضمن نامه‌ای به سران نظام جمهوری‌اسلامی ذلیلانه خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا شده و چاره کار را در مذاکره دوجانبه با آمریکا جست و جو کرده‌اند.
شگفتا از این همه دیاثت سیاسی ! این وطن‌فروشان مگر ندیدند که آمریکا اخیرا با برجام که یک معاهده بین‌المللی بود چه کرد، حالا می‌خواهد در یک پیمان دوجانبه وفاداری کند؟!


جنابعالی به عنوان کسی که موی خود را در تجربه تعامل با آمریکا سپید کرده‌اید، اکنون بهتر از هر شخصی و به عنوان یک شاهد عینی می‌توانید بدعهدی و درنده‌خویی این دولت خون‌خوار را تبیین کرده و زمزمه‌هایی که در خارج و داخل کشور از حلقوم دشمن و به زبان فارسی شنیده می‌شود را با ارائه تصویر واقعی این حکومت ظالم، در نطفه خفه کنید.


اکنون که بی‌حاصلی مذاکره با آمریکا برای همگان مشخص شده است، این فرصت در اختیار شما هست تا نامتان را در تاریخ ایران به عنوان تثبیت‌کننده غلط بودن مسیر مذاکره با زورگویان و طواغیت ثبت کرده و مدال واقع‌بینی و تلاش برای منافع و عزت ملی را با دستان ملت غیور ایران به سینه بچسبانید.


پر واضح است که جنابعالی درقبال این حرکات شوم و هزینه‌زا برای نظام مسئولید و اگر خدای ناکرده دوباره عده‌ای بخواهند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کرده و راهی ناکجاآبادی دیگر کنند و خساراتی سنگین را به ملت و کشور تحمیل کنند، سکوت شما در حکم همراهی و همکاری با عوامل دشمن تفسیر خواهد شد.


این افراد همان خسته‌هایی هستند که مقام معظم رهبری فرمودند و چاره کشور را نه در کار و توجه به داخل، بلکه از روی بی‌حالی و پست‌نهادی، در سر خم کردن جلوی ظالمان می‌بینند.


به همین جهت از جنابعالی به عنوان مقام مدافع ملت ایران و تمام مظلومان جهان در مجامع بین‌المللی، و وزیر امور خارجه قدرت‌مند ترین کشور منطقه، مطالبه داریم پاسخ مزدوران آمریکا را داده و از آنها و خط فکری باطل‌شان اعلام برائت فرمایید و خیانت این جماعت را برملا سازید؛ افکار عمومی ملت ایران مشتاقانه منتظر پاسخ منطقی و محکم شما به ستون پنجم آمریکایی‌ها در داخل کشور بوده و سکوت شما را نشانه هم‌دلی شما با این جماعت معنا خواهد کرد.
از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی مسئلت داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته