دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1397 - 13:34

اراده جوانان، راهگشای حل مشکلات و چالش‌های کشور

رئیس جهاد دانشگاهی  با اشاره به ظرفیت جوانان کشور در حل مشکلات و ارائه راهکار برای چالش‌های اساسی کشور گفت: جوانان ما هرجا اراده کرده‌اند، توانسته‌اند مشکلات را از پیش رو بردارند.
کد خبر : 287572

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در همایش ملی انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی(ره) از نظریه تا عمل اظهار کرد: ما در جهاد دانشگاهی تلاش کردیم تا ثابت کنیم این حرف امام که «اراده کنیم و بخواهیم می‌توانیم» درست است.


وی افزود: ما توانستیم در حوزه سلول‌های بنیادی و پژوهشی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، توانستیم جزو چند کشور دنیا و صاحب این علم شویم، در حوزه قطعه‌سازی در بدن و سلول درمانی توانستیم به مرحله اجرا وارد شویم.


به گفته طیبی؛ بزرگترین کارخانه تولید سلول‌های بنیادی غرب آسیا ماه گذشته با کمک ستاد فرمان امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی اجرایی شد.


رئیس جهاد دانشگاهی در پایان عنوان کرد: اگر در حوزه‌ای مشکل داریم، قطعا هنوز اراده برای حل مشکل وجود نداشته است اما هر جا اراده شده توانسته‌ایم مشکلات را برطرف کنیم.


وی در پایان گفت: نشان دادیم توان انجام کار‌های بزرگ در کشور وجود دارد، برگزاری این همایش باعث می‌شود که بازگشت مجددی به اندیشه‌های امام داشته باشیم تا مشکلات امروز ما که ناشی از این است که اندیشه‌های امام را پیروی نمی‌کنیم حل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته