دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1397 - 10:09
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

اثر تئاتر دانشگاهی بر حوزه عمومی جامعه انکار‌ناپذیر است

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری نقش تئاتر دانشگاهی را همانند تئاتر حرفه‌ای در اثرگذاری بر حوزه عمومی جامعه پررنگ دانست.
کد خبر : 287491

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای مشورتی جشنواره تئاتر دانشگاهی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و دبیران ادوار گذشته و با موضوع هم‌اندیشی و بررسی مسائل تئاتر دانشگاهی ایران، در اداره کل فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.


در این جلسه محمدهادی عسکری ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه تئاتر دانشگاهی در بدنه تئاتر کشور اظهار کرد: اگر تئاتر حرفه‌ای در حوزه عمومی توانسته است جایگاهی برای خود ایجاد کند، بدون تردید نقش تئاتر دانشگاهی در دست‌یابی به این جایگاه انکار‌ناپذیر است.


وی افزود: برگزاری بیست و یک دوره تئاتر دانشگاهی گواه وجود مسیر پرافتخاری است که طی شده و هم اکنون لازم است که برای ترسیم افق پیش رو از نظرات افرادی که در گذشته مسئول برگزاری جشنواره بوده‌اند و اکنون در قالب یک هیأت اندیشه‌ورز متشکل از دبیران ادوار گذشته تئاتر دانشگاهی حضور دارند، استفاده کرد.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی هدف از برگزاری این جلسه را رسیدن به یک خرد جمعی برای برگزاری بهتر جشنواره بیست و دوم عنوان کرد و افزود: باید این جلسات تصمیم‌ساز باشد و در نهایت منتج به تصمیم‌گیری صحیح شود و مسلماً بهترین گزینه‌هایی که می‌توان از آنها مشورت گرفت خود شما هستید، چرا که توانسته‌اید دوره‌های پیشین جشنواره را به نحو مطلوب برگزار کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته