دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح کرد؛

ایجاد کمپینی برای انتشار تصاویر پیامک‌های مطالبه‌گرایانه از نمایندگان مجلس

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به اتهام‌زنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دانشجویان گفت: برخی نمایندگان، دانشجویان را وابسته به قاچاقچیان مواد مخدر و بدهکاران مالیاتی نامیدند.
کد خبر : 286708

محمدرضا گلرومفرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره درباره حواشی پیامک‌های دانشجویان به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: چندی پیش پیرامون تصویب یکی از لوایح ننگین FATF که استقلال کشور را به خطر می‌اندازد، بسیاری از دانشجویان انقلابی سراسر کشور تلاش کردند به صورت پیامکی هم که شده نظر خود را در مورد این لایحه به گوش نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی برسانند.
وی افزود: اما بعد از شکست دولت و برخی نمایندگان مجلس در تصویب این لایحه، شاهد اعتراضات گسترده‌ای از سوی آنان و رئیس مجلس بودیم که این امر موجبات تعجب بسیاری از دانشجویان شده است.


دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: رئیس مجلس اخیرا گفته‌اند موضوع پیامک‌ها باید پیگیری شود و عده‌ای هم از اشتراکات اعتراضات دی ماه۹۶ و پیامک‌ها گفتند. سوال بسیاری از مردم این است که اگر نمایندگان مجلس وقت نمی‌کنند مردم و موکلان خود را ببیند چرا حتی پیامکی حاضر به شنیدن نظرات آنان نیستند؟


وی با بیان اینکه قطعا واکنش عجیب برخی نمایندگان مجلس از ارسال پیامک نظر موکلشان در مورد تصمیمات مجلس در تاریخ ثبت خواهد شد، اظهار کرد: نمایندگانی که بیشتر از مردم، از دولت نمایندگی می‌کنند و شعار آزادی سر می‌دهند، حتی حاضر به دیدن پیامک مخالفان خود نیستند.
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: بدتر از همه، توهین محمود صادقی، نماینده لیست امید بود که پشت پرده اعتراضات را به قاچاقچیان مواد مخدر و متخلفان کلان مالیاتی دانست.
گلرومفرد در پایان گفت: متن پیامک‌ها کاملا مودبانه و محترمانه بوده است. به طوری که در واکنش اعتراضات نمایندگان که محتوای پیامک‌ها را تهدیدآمیز و بی‌ادبانه دانسته بودند و مرکزیت آن را در مشهد، کمپینی راه افتاده که تصاویر پیامک خود را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته