دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1397 - 10:06

ملت ایران از دفاع مردم فلسطین کوتاه نمی‌آید

اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم برای رکت در راهپیمایی روز قدس نوشت: جمهوری اسلامی ازمواضع اصلی خود کوتاه نمی‌آید.
کد خبر : 285450

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:


مساله دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قدس که ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته، سرمنشا مبارزه با استبداد جهانی و امریکای جهانخوار است که ملت بزرگ ایران اسلامی ندای این مهم را با فریاد هیهات منالذله و با مشتهای گره کرده یحق علیه باطل، به گوش ظالمان خبیث آلود و مریدان سینه چاکشان آل سعود، می‌رسانند.


روزجهانی قدس بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد دفاع از مظلومین درجهان هستی گسترش می‌یابد که این مهم بیانگر عزمی راسخ برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاره کردن زنجیرهای اسارت ازقدس شریف است.


عزم ظالمانه و خصمانه استکبار جهانی همواره به گسترش اهداف شوم خود در سراسر جهان امروز است، که نه تنها برای رسیدن به این آرمان شیطانی ازهیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند، بلکه با پرورش تروریستها ومنش پارادوکس ضدتروریستی سعی بر انحراف افکارعمومی در سطح بین‌المللی را در دستور کار خود قرارداده و برآن استمرار ورزیده‌اند.


مثلث خباثت بارهبری، سعودی و آمریکایی سفارت شیطان بزرگ را به قدس شریف انتقال داد تا به خیال خام خود مظلومان را زیر چرخ ارابه ظلم و استبداد له کرده و روی خون هزاران زن و کودک بی‌گناه لانه اهریمنی خود را بنا کند غافل از آنکه چهره پلید این گرگ صفتها برای عموم ملتهای آزاده و آگاه سراسر جهان نمایان شده و باعث کاهش عمر 25 ساله رژیم منحوس صهیونیستی گردیده است.


از این رو مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی، ضمن دعوت ازعموم ملتهای آزادی‌خواه سراسرجهان، بالاخص ملت بزرگ ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی ظلم ستیزانه روز جهانی قدس و تاکید برفرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بر این مسئله که فرمودند: آمریکایی‌ها بدانند، جمهوری اسلامی ازمواضع اصلی خود کوتاه نمی‌آید. ما از ظلم‌ ستیزی دست برنمیداریم، ازدفاع ازفلسطین کوتاه نمی‌آییم، ازمبارزه‌ برای احقاق حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم. اعلام می‌دارد، ماجوانان جان برکف نسل سوم و چهارم انقلاب، سینه سپرکنندگان خط مقدم جبهه مبارزه بااستکباریم و هرگز از آرمانهای امام راحل و انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب عدول نخواهیم کرد.انشاا...



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته