دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1397 - 15:47
بسیج دانشجویی 12 دانشگاه تهران:

صداو سیما مطالبات به حق مردم را منعکس کند

بسیج دانشجویی 12 دانشگاه تهران، با صدور بیانیه‌ای نوشت:با توجه به رسالت مهم صداوسیما در انعکاس مطالبات به حق مردم، انتظار حضور فعال رسانه ملی در تحقق شعارهای انقلاب اسلامی را داریم.
کد خبر : 284447

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:


یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران زدودن غبار محرومیت‌ها از چهره محرومان و رسیدگی مستقیم به مشکلات جامعه اسلامی است. همچنین توفیق خدمت گزاری به مردم همواره از طرف مسئولین نظام اسلامی جزو اهداف و آرزوها برشمرده شده است.
در آموزه‌های قرآنی و اهل بیت (علیهم السلام) بر رسیدگی به افراد نیازمند همواره تاکیده شده است. در الگوی مدیریتی امام علی (ع) بر انتخاب کارگزاران و مدیران لایق، برخورداری از دستورالعمل جامع مدیریتی و لزوم جلوگیری از هرگونه ظلم و انحراف در جامعه اسلامی برای رفع مشکلات تاکید شده است.
به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی عوامل انحطاط و عقب ماندگی در جامعه اسلامی ایران سه چیز است : فقر ، فساد و تبعیض . ایشان در این باره می‌فرمایند: " اگر با فقر و فساد و تبعیض در کشور مبارزه نشود، اصلاحات به معنای حقیقی، اصلاحات انقلابی و اسلامی تحقق پیدا نخواهد کرد."
در چند روز اخیر مشکلاتی از قبیل افزایش نرخ بیمه، افزایش قیمت لوازم و قطعات کامیون، افزایش عوارض جاده‌ای در برخی بخش‌ها و پایین‌بودن کرایه‌ها موجب نگرانی و اعتراضات رانندگان و کامیون داران شد.


دشمنان انقلاب اسلامی که همواره در پی عملی کردن سیاست‌های شوم خود علیه نظام جمهوری اسلامی هستند، هر ازگاهی با سیاست‌های خبیث خود سعی در نمایش چهره گرگ صفت خویش به شکل حامی و مطالبه گر ملت ایران اسلامی داشته‌اند. از این رو در سایه این مطالبه‌گری به حق و ضروری مردم، رسانه‌های معاند هم سعی کردند از فرصت استفاده کرده و به اهداف شوم خود نزدیک‌تر شوند.


با توجه به رسالت مهم صدا و سیمای جمهوری اسلامی در انعکاس مطالبات به حق مردم، حضور فعال رسانه ملی در تحقق شعارهای انقلاب اسلامی با محوریت پیگیری و تلاش برای خدمت گزاری، ریشه کن کردن فساد، رفع تبعیض‌ها و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی از اصول لاینفک این نهاد تاثیرگذار به شمار می‌رود و انتظار است در تمامی مراحل از این اصول اساسی کوتاه نیامده و با حضور به موقع دست دشمنان را از هرگونه اقدامات پلید قطع نماید.
با نگاهی عمیق‌تر به تلاش همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی و طراحی جنگ اقتصادی علیه ملت ایران در مقطع فعلی، توجه به بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته مبنی بر لزوم تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" می توانست برای همه مسئولین و نهادها خصوصا رسانه ملی نقشه راهی باشد و کاستی‌هایی را که چندین سال است در تحقق شعارهایی که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم از جانب رهبر انقلاب اسلامی انتخاب می‌شوند را برطرف نماید.
دانشجویان بسیجی ضمن تاکید بر اقدام عملی در خصوص رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم از همه مسئولین و نهادهای مهم به ویژه صدا و سیما درخواست دارند با تلاش در راستای ایجاد عدالت، رفع محرومیت‌ها، رفع تبعیض و حمایت از اقتصاد درونی و بومی از حجم تحمل سختی‌‌های به حق ملت ایران اسلامی کاسته و پرچمدار مطالبات مردمی باشند و از نفوذ عدالت‌خواهی دروغین و فرمایشی عناصر ضد انقلاب جلوگیری نمایند.


بسیج دانشجویی دانشگاه صدا وسیما، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، بسیج دانشجویی دانشگاه سوره، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب،‌ بسیج دانشجویی پردیس فنی شهید عباسپور،‌بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) از امضاکنندگان این نامه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته