دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 11:40
آنا گزارش می‌دهد؛

سخنرانان امسال دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب چه کسانی هستند؟

تشکل‌ها و مجموعه‌های مختلف دانشجویی امسال هم فرصت خواهند داشت تا هرچند کوتاه اما بی‌واسطه با رهبر معظم انقلاب اسلامی صحبت کنند؛ آنا از نمایندگان دانشجویان در این مراسم گزارش می‌دهد.
کد خبر : 283230

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا (دوشنبه) هفتم خرداد ماه، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی فرصت خواهند داشت تا به رسم هر ساله این دیدار، نکات مدنظر خود را با رهبر انقلاب بی‌واسطه درمیان گذارند.


نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی


نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی کشور پای ثابت سخنرانی‌های این دیدار در سال‌های گذشته هستند. امسال نیز اسماعیل کوهی‌مقدم دانشجوی کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، حسین اخگرپور دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمدرضا گلرومفرد دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه شاهد و دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و محمد جواد معتمدنژاد دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی هر یک به نمایندگی از اتحادیه خود سخنرانی می‌کنند. سید محمدعلی واردی دانشجوی کارشناسی دانشگاه شریف و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه، به نمایندگی از بسیج دانشجویی صحبت خواهد کرد.


دو نماینده از دانشگاه آزاد در بین سخنرانان


اما در بین سخنرانان دیدار امسال دانشجویان با رهبر انقلاب نام دو دانشجو از دانشگاه آزاد نیز به چشم می‌خورد. حسن بکتاشی دانشجوی دانشگاه آزاد واحد کرمان و دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران موسوم به اتحادیه دوم (سادا) به نمایندگی از تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی و حسنی جمشیدی به عنوان نماینده گروه‌های جهادی به ایراد سخن می‌پردازند.


خانم‌های سخنران امسال دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب


به غیر از حسنی جمشیدی، سحر مهرابی، مدیرمسئول نشریه اشراق دانشگاه علامه طباطبایی قرار است به عنوان نماینده نشریات دانشجویی در حضور رهبر انقلاب نکات خود را مطرح کند.


بر اساس شنیده‌های خبرنگار آنا، قرار است نماینده انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان خارجی نیز در این دیدار سخرانی کنند و اجرای این مراسم را یکی از دبیران سابقه جامعه اسلامی دانشجویان برعهده خواهد داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین اخگرپور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته