دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد نجف‌آباد، میزبان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور از سوم مرداد سال جاری آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر : 27895

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره این مسابقات به خبرنگار آنا گفت: در این مسابقات 31 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 22 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


دکتر سید محمد امیری اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که برای نخستین بار در 3 دسته برگزار می‌شود، مسابقات دسته اول از تارخ 94/5/3 الی 94/5/8، دسته دوم از تاریخ 94/5/10 الی 94/5/16 و دسته سوم از تاریخ 94/5/18 الی 94/5/25 برگزار می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه 450 ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بهترین امکانات و فضاهای ورزشی را در بین واحدهای دانشگاه آزاد در اختیار دارد.


وی خاطرنشان کرد: ظرفیت بالای این دانشگاه در برگزاری مسابقات ورزشی موجب شده تا در سال‌های اخیر میزبانی سه دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات و تورنمنت‌های مختلف را بر عهده داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته