دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 12:30

ایلان ماسک و کارخانه شکلات‌سازی

ایلان ماسک، مدیر اجرایی اسپیس ایکس و تسلا، قصد دارد یک کارخانه شکلات‌سازی تاسیس کند.
کد خبر : 278238

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از Engadget، ایلان ماسک هر بار دست به ماجراجویی جدیدی می‌زند و به نظر می‌رسد این بار می‌خواهد یک کارخانه شکلات‌سازی تاسیس کند.


پس از پروژه‌هایی مانند پرتاب موشک به فضا، ساخت یک شوی کمدی و ساخت اسلحه آتش‌‌افکن کمپانی بورینگ، این کارآفرین نابغه اعلام کرده است که قصد تاسیس یک کارخانه شکلات‌‌سازی دارد.


مدیر اجرایی اسپیس ایکس این خبر را در توئیتر اعلام کرده است؛ باتوجه به این که وی خبر تاسیس کمپانی بورینگ را نیز طی یک زنجیره توئیت درباره ترافیک سنگین و غیرقابل تحمل داد، بعید نیست که در آینده نزدیکی با شیرینی‌فروشی ماسک مواجه شویم.


کاربران توئیتر در ابتدا باور نکردند که خبر تاسیس کارخانه شکلات‌سازی جدی باشد تا این که ماسک در توئیت دیگری اعلام کرد: «خیلی خیلی جدی هستم».



تاسیس یک کارخانه شکلات‌سازی خبر شگفت‌انگیزی نیست، سوال اینجاست که چرا ماسک می‌خواهد چنین کارخانه‌ای را تاسیس کند؟ آیا این کارخانه نقشی در پروژه‌های بزرگ‌تر ماسک خواهد داشت؟


اگر این کمپانی شکلات‌سازی محصولات خود را با کامیون‌های نیمه خودران تسلا به فروشگاه‌ها برساند، شگفت‌زده نخواهیم شد. حتی اگر اسپیس ایکس شکلات به کلنی‌های مریخ بفرستد نیز باعث شگفتی نخواهد شد.


ماسک حتی از کاربران توئیتر سوال پرسیده است که چه نوع شکلاتی دوست دارند و می‌خواهند شکلاتشان چه ویژگی‌هایی داشته باشد.


اطلاعات زیادی در این باره در دست نیست و هدف اصلی از تاسیس این کارخانه یک راز باقی مانده است.


مترجم‌: هانا حیدری



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته