دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چهلمین سالگشت فارغ التحصیلان دوره نهم دانشگاه شریف برگزار می‌شود

چهلمین سالگشت فارغ التحصیلان دوره نهم دانشگاه شریف دی ماه با حضور هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 277944

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از سال ۸۹ هر ساله، جشنی به مناسبت چهلمین سالگشت فارغ التحصیلی دانش آموختگان هر دوره برپا می کند و قرار است چهلمین سالگشت فارغ التحصیلان دوره نهم این دانشگاه را دی ماه سال جاری برگزار کند.


نخستین دوره دانشجویان این دانشگاه در سال ۱۳۴۵ وارد دانشگاه شدند و در سال ۱۳۴۹ فارغ التحصیل شدند.


در سال ۱۳۸۹ و به میزبانی دوره اولی ها پردیس دانشگاه شریف، شاهد گردهمایی بود و تا سال گذشته، هشت دوره از این جشنها با حضور تقریبی هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموختگان و خانواده های آنها برگزار شده است.


تقویت رابطه فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف با سایر فارغ التحصیلان و با انجمن فارغ التحصیلان و تقویت احساس تعلق به دانشگاه از دستاوردهای برگزاری این جشن ها است. همچنین تشریح اثر و نقش دانش‌آموختگان دانشگاه در توسعه صنعتی کشور هدف دیگر برگزاری این همایش است.


در حاشیه این رویداد کتابی حاوی مشخصات و اطلاعات دانش آموختگان هر دوره منتشر شده و دستاوردهای آنها در توسعه صنعتی کشور و پیشبرد علم و فناوری در ایران و جهان به آگاهی جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه دانشجویان می رسد.


شناسایی و برقراری ارتباط با دانش آموختگان ورودی هر سال از مهمترین فعالیت های انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است.


در دی ماه سال جاری، برگزاری جشن گردهمایی فارغ التحصیلان دوره نهم که در سال ۱۳۵۳ به دانشگاه وارد شده اند، برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه شریف
ارسال نظر
قالیشویی ادیب