دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در توسعه ایران داشته است

عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که نقش مهمی در توسعه دانش و توسعه ایران داشته است امروز توانایی مقابله با همه مسائل و مشکلات آموزش عالی را دارد.
کد خبر : 277193

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدعلی گذشته در مراسم بزرگداشت روز معلم و گرامیداشت مقام استاد که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: استادان معماران اصلی و واقعی زمینه‌ها، ابعاد و حوزه‌های زندگی اجتماعی انسان‌ها هستند. جوامعی که به توسعه فکر می‌کنند این توسعه را از متخصصان و محققان جامعه خود انتظار دارند و بدیهی است که استادان در این حوزه نقش ویژه‌ای دارند.


وی ادامه داد: ملت‌هایی که به توسعه می‌اندیشند از نظام آموزشی پویا و تاثیرگذار کشورشان این انتظار را دارند و طبیعی است که در دانشگاه این امر محقق می‌شود و در دانشگاه هم معلمان نقش اصلی را دارند.


عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران مرکزی افزود: در دنیای پرتحول امروز استاد نقش ویژه دارد که اگر این نقش شناخته شود جامعه به هدف توسعه خواهد رسید. در ایران در دانشگاه آزاد اسلامی با رشد کمی و کیفی در مقطع زمانی کوتاهی در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها توانسته است نقش مهمی در توسعه دانش و توسعه ایران داشته باشد.


گذشته گفت: در این مدت دانشگاه آزاد اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است. اوایل تاسیس این دانشگاه بسیاری از افراد با شکل‌گیری این دانشگاه مخالفت می‌کردند و نهایتا این دانشگاه با حمایت مسئولان رده بالای کشور شکل گرفت.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اما امروز می‌تواند رقابت کند و توانایی مقابله با همه مشکلات و مسائل آموزش عالی را دارد و این توانایی ناشی از تلاش همه استادان و مدیران این دانشگاه بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته