دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1397 - 13:24

جزئیات شانزدهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی

شانزدهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی سراسر کشور از چهارشنبه 12 اردیبهشت در دانشگاه اصفهان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.
کد خبر : 275640

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شانزدهمین همایش انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. انتخاب نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در شورای مرکزی ناظر و برگزاری دوره‌های آموزشی به عنوان دو محور اصلی این همایش است.


در این همایش سه روزه دانشجویان فعال در زمینه نشریات دانشگاهی، از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند و به همین جهت فضای تبادل تجربه و هم‌اندیشی مناسبی برای دانشجویان مهیا است. همایش انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با برگزاری کارگاه آموزشی مخاطب‌شناسی در نشریات دانشجویی و کارگاه روزنامه‌نگاری الکترونیکی، آغاز می‌شود.


همچنین روز پنجشنبه 13 اردبیهشت ماه مراسم افتتاحیه با سخنرانی دکتر طالبی رئیس دانشگاه اصفهان و دکتر غلامرضا غفاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و در ادامه نیز کارگاه‌های مختلفی برای دانشجویان حاضر در همایش برگزار خواهد شد.


همچنین روز پایانی این همایش جمعه 14 اردیبهشت انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در شورای مرکزی ناظر برگزار می‌شود. لازم به ذکر است وظیفه این این شورا، نظارت بر نشریات دانشگاه‌های کشور است، که 3 نفر از دانشجویان از طریق انتخابات به عنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند. انتخابات شورای نظارت بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، هر سال اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و هرکدام از دانشگاه‌ها به فراخور تعداد نشریات فعال، حق رای دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته