دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1397 - 09:48

مشهد میزبان ششمین مسابقات قرآن کریم دانشجویان مسلمان

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم از ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر : 275558

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سیدعلی‌اکبر شمسیان‌ به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان، اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها همزمان با ایام شعبان المعظم و از 7 تا 9 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس و با همکاری آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.


‌وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها 44 متسابق آقا شامل 19 قاری و 25 حافظ از 35 کشور و سه قاره آسیا‌، آفریقا و اروپا حضور دارند.


رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان حاضر در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان طی سه روز در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل به رقابت می‌پردازند،‌ گفت: شش داور بین‌المللی از ایران و چهار داور خارجی امر قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارند.


وی به نهادها و سازمان‌هایی که در امر برگزاری این رقابت‌ها مشارکت دارند، اشاره و بیان کرد: شبکه قرآن سیما،‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی‌، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد و خبرگزاری ایکنا از جمله نهادهایی هستند که در برگزاری این مسابقات همکاری دارند.


رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به برنامه افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: بعدازظهر جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی با برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت بین‌المللی آغاز خواهد شد و شامگاه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه نیز مراسم اختتامیه این مسابقات با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آستان قدس رضوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته