دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 10:21

مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 273382

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مناظره که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، از دانشگاه‌های تهران، امام صادق، شهید بهشتی، علامه، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی هرمزگان، دانشگاه شریف، دانشگاه رازی از استان کرمانشاه، دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشگاه فردوسی مشهد، تربیت مدرس، خواجه نصیر‌الدین طوسی و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای حضور در این مسابقه اعلام کرده‌اند.


بنابرگزارش دبیرخانه مسابقات مناظره، تاکنون 24 تیم دانشجویی، برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند و تیم های ثبت نام شده پس از برگزاری آزمون زبان که چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 فروردین در دانشگاه تهران با حضور اساتید مجرب زبان انگلیسی برگزار می‌شود و 8 تیم برگزیده، برای ورود به مسابقه مناظره انگلیسی مشخص می‌شوند.


مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی، سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19 اردیبهشت سال جاری در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه مسابقات مناظره به آدرس ISDC.IR مراجعه کنند.


به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، روند اجرایی مسابقات مناظره به زبان انگلیسی به این شکل خواهد بود که ثبت‌نام به صورت گروهی و چهارنفره خواهد بود و جدول گزاره‌ها حداقل یک هفته قبل از مسابقات به تیم‌ها اعلام خواهد شد.


همچنین هر گروه در چهار زمان سخنرانی به صورت یکی در میان با گروه مقابل به مناظره خواهد پرداخت و داوری مسابقات بر عهده سه نفر عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و بر اساس فرم‌های ارزیابی خواهد بود.


در نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی، سرفصل‌های مهم داوری شامل فن‌بیان، نحوه استدلال و منطق، رعایت اخلاق مناظره علمی، احاطه و اشراف نیست، موضوع، خلاقیت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته