دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1397 - 14:52
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

آب در لانه احمدی نژاد افتاده و فکر می‌کند کل جهان را آب برده است/ حمایت قاطع از برخورد با مفسدین

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اینکه احمدی نژاد دست به نامه شده و به زعم خودش برای حل مشکلات با مقام معظم رهبری نامه‌نگاری کند و پیشنهاداتی ارائه دهد عجیب به نظر می‌رسد؛ او که می گوید ما جلسات منظم با رهبری داریم و به ایشان نزدیک هستیم.
کد خبر : 273047

سعید توانا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در واکنش رفتارهای اخیر احمدی نژاد اظهار کرد: رفتارهای اخیر رئیس جمهور سابق، تند و غیرقابل تحمل می‌شود. اینکه شخصی 8 سال مدیریت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و بعد از این 8 سال، به جای اینکه پاسخگوی کم و کاست‌ها و ایراداتش باشد، گستاخانه به نهادهای مختلف نظام می‌تازد و مشکلات شخصی خود و فساد اطرافیانش را نمی‌بیند، جای تاسف دارد.


به گفته توانا این جریان بعد از سال 90 و ماجرای خانه‌ نشینی‌، قطعا از جریان اصلی انقلاب فاصله گرفتند و افراد و جریان انقلابی نیز نسبت به آنها موضع گیری کردند.


دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: احمدی‌نژاد زمانی از عدالت سخن می‌گوید و به مخالفت با مسئولین قضایی کشور پرداخته‌ که برخورد با فسادها از جریان نزدیک با خودشان آغاز شد؛ جای سوال است که مشکلات شخصی مدنظر این جریان است یا مطالبات مردم؟


وی ادامه داد: برای همه مردم روشن است که بهاری‌ها درد انقلاب، محرومیت و مردم ندارند، که اگر اینچنین بود باید زودتر از اینها لب به انتقاد می‌گشودند، چرا زمانی که برجام درحال انعقاد بود سکوت کردند؟ چرا زمانی که مشکلات مردم به بالاترین حد خود رسیده، زمانی که ضریب جینی به شدت افزایش یافته کلامی به زبان نیاوردند؟ در انتخابات سال 92 چرا بدنه اجتماعی خود را به سمت افراد انقلابی‌تر هدایت نکردند و سکوت پیشه کردند و حتی از افراد مشکل‌دار حمایت نمودند، تمام این موارد جای سوال است.


توانا درباره نامه‌هایی که رئیس جمهور سابق به مقام معظم رهبری نوشته است، عنوان کرد: اینکه آقای احمدی نژاد دست به نامه شده و خود را در این حد می‌داند که به زعم خودش برای حل مشکلات با مقام معظم رهبری نامه‌نگاری کند و پیشنهاداتی ارائه دهد عجیب به نظر می‌رسد. او که می گوید ما جلسات منظم با رهبری داریم و به ایشان نزدیک هستیم، چرا این موضوعات را در همان جلسات عنوان نکردند؟


وی تاکید کرد: این ادبیات تند که به مرور از قوه قضائیه شروع شد و امروز به مقابله با مقام معظم رهبری رسیده و فردا مشخص نیست منجر به چه چیزی خواهد شد، سرنوشتی جز انحراف و گمراهی نخواهد داشت و تصور نکنند فاصله‌ای که اینها از انقلاب و نظام اسلامی می‌گیرند با اقبال مواجه می‌شود یقینا این جریان سیاسی هرروز به مرگ خود نزدیک‌تر خواهد شد.


دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: احمدی‌نژاد اگر بتواند به راه اصلی خود بازگردد و دغدغه خود را منطبق با دغدغه مردم کند در فضای سیاسی کشور زنده خواهد ماند در غیر اینصورت به بدترین شکل ممکن زمین خواهد خورد؛ هر کس از مسیر ولایت فقیه و پیروی مقام معظم رهبری فاصله گرفت تاریخ معاصر نشان داده که زمین خورده است، این جریان هم اگر با همین سرعت به مقابله با نظام پیش برود قطعا جریان سیاسی مرده محسوب خواهد شد کما اینکه اکنون هم چیزی از آنها باقی نمانده است.


توانا خاطر نشان کرد: اگر در حمایت از بست‌نشینی مضحک احمدی نژاد در ابتدا دو هزار نفر حضور داشتند، در بست‌نشینی اخیر کمتر از چند صد نفر بودند؛ همچنین دانشجویانی که نامه حمایت از او را امضا کردند بخشی اصلا مقام و جایگاهی در تشکل‌های دانشجویی ندارند، این نشان از ریزش جریان حامی احمدی نژاد و جریان منسوب به او دارد و هر روز این ریزش ادامه پیدا خواهد کرد، مگر اینکه دست خود را از دست ضد انقلاب بیرون بیاورند و به جریان انقلاب بازگردند.


به گفته توانا اگر کسی به بیت‌المال دست درازی کرده و اختلاس و فساد مالی داشته است، باید با او برخورد شود چه خط قرمز احمدی نژاد باشد چه هرکس دیگر.


وی ادامه داد: آب در لانه احمدی نژاد افتاده و فکر می‌کند کل جهان را آب برده است. جناب احمدی‌نژاد دزدی و فساد در حلقه نزدیک به خودتان است، وزاری خودتان امروز از شما برائت می‌جویند.


دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان اظهار کرد: بنده به عنوان دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از برخورد قاطع با فساد مالی جریانات نزدیک به دولت گذشته و دولت فعلی حمایت می‌کنم و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد و با محکم‌ترین حالت ممکن با هرنوع فساد اداری ومالی برخورد شود و به جریان احمدی نژاد و افرادی که در این مسیر ماندند هشدار می‌دهم که این ره به ترکستان می‌رود و امیدواریم از این راه برگردند و خود را اصلاح کنند و از مقابله با ولی فقیه و ارکان جمهوری اسلامی استغفار کنند، در غیر اینصورت جنبش دانشجویی هرروز بیش از دیروز ازآنها متنفر خواهد بود و به مقابله با انها خواهند پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته