دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1397 - 15:42
وزیر علوم در نشست صمیمی اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم:

همواره از گسترش فعالیت‌های بسیج حمایت کرده‌ام

نشست صمیمی اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با وزیر علوم برگزار شد.
کد خبر : 271984

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حسین نصیرزاده در آغاز این نشست ضمن بیان گزارشی از اقدامات فعالیت‌های بسیج کارکنان اظهار کرد: بسیج کارکنان در سال‌های اخیر درحوزه‌های مختلفی از جمله جذب و سازماندهی و تربیت و آموزش کارکنان در تراز انقلاب اسلامی برای کارآمدی و خدمت شایسته‌تر، برگزاری دوره‌های تخصصی، بصیرتی، دفاعی و امنیتی، راه‌اندازی گروه‌های علمی و پژوهشی از میان نخبگان و گسترش فعالیت‌های قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم نقش برجسته و موثری ایفا کرده است.


فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: بسیج کارکنان به دور از جناح بندی‌های سیاسی و صرفاً در مسیر اسلامی و انقلابی شدن دانشگاه‌ها و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حرکت کرده است و همکاری حداکثری با مسئولین آموزش عالی را برای انجام وظایف ذاتی سرلوحه امور خود داشته است.


نصیرزاده خطاب به وزیر علوم گفت: امیدوارم با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی شاهد تقویت روز افزون شجره طیبه بسیج کارکنان و پشتیبانی‌های مداوم وزارت متبوع در انجام وظایف محوله باشیم و ما هم همانطور که در گذشته ملاک گفتار و عملمان بوده برای هرگونه همکاری و خدمت رسانی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می‌کنیم.


در این نشست وزیر علوم پس از استماع سخنان فرماندهی و معاونین بسیج کارکنان گفت: حضور شما عزیزان را ارج می‌نهیم و برای هرگونه پشتیبانی و مساعدت در مسیر انجام مأموریت‌های بسیج کارکنان اعلام آمادگی می‌کنیم.


غلامی افزود: من مسئول راه‌اندازی بسیج دانشگاه بوعلی سینا همدان بودم و همواره از گسترش فعالیت‌های بسیج حمایت کرده‌ام.


وی تصریح کرد: بسیج کارکنان ارتباطش را با وزارت علوم تقویت کند و این نشست‌ها در فرصت‌های مغتنمی برگزار گردد تا همکاری‌ها گسترش یافته و منجر به ارتقا سطح فعالیت‌های بسیج در مجموعه آموزش عالی باشیم.


وزیر علوم در پایان این نشست با توجه به کمبودها و آسیب‌های پیش روی بسیج کارکنان در انجام مأموریت‌های ذاتی، نظرات خود را بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته