دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی:

آزادگان برای کشور عزیزمان عزت آفریدند

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همان گونه که ریاست عالی دانشگاه تأکید دارند تا جای ممکن باید از نیروهای ایثارگر استفاده کرد چرا که هیچ کس از آنان به نظام مقدس ما مخلص تر و دلسوز تر نیست.
کد خبر : 27191

به گزارش خبرگزاری آنا، طباطبایی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، ضمن تبریک انتصاب فردی آزاده و انقلابی چون دکتر علیرضا حسنی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، به نقل خاطره ای از روزهایی که به اتفاق مرحوم حجت الاسلام ابوترابی و دکتر حسنی در بند رژیم بعثی عراق بوده اند پرداخت و گفت: دکتر حسنی کمر همت بسته تا در خدمت جوانان استان باشد.


وی در ادامه افزود: عزتی که آزادگان سرافراز آفریدند وام دار مدیریت پیامبر گونه مرحوم ابوترابی است .


وی گفت: هیچ کس از آزادگان معتدل تر نیست چرا که این افراد فرهنگ اعتدال و تحمل را در این دوره یاد گرفته اند و از این رو سعه صدر و تحمل بسیار بالایی دارند.



طباطبایی در عین حال تصریح کرد: همان گونه که ریاست عالی دانشگاه تأکید دارند تا جای ممکن باید از نیروهای ایثارگر استفاده کرد چرا که هیچ کس از آنان به نظام مقدس ما مخلص تر و دلسوز تر نیست و حق و انصاف هم حکم می کند در دانشگاهی که تحت مدیریت عالیه آیت ا... هاشمی رفسنجانی اداره می شود از خدمات و وجود ارزنده آزادگان و ایثارگران عزیز استفاده شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته