دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1397 - 11:11

بزرگداشت شهید آوینی در دانشگاه تهران برگزار می شود

بسیج هنرهای دانشگاه تهران به همت گروه ماهک جشنواره سیزده هفتاد و دو را به مناسبت بزرگداشت شهید آوینی برگزار می کند.
کد خبر : 269966

رامین بابایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: بسیج هنرهای دانشگاه تهران به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، اولین دوره ی سالانه “ سیزده هفتاد و دو ” را به صورت ملی برگزار می کند.
وی افزود: بخش اصلی این رویداد، رقابت هنرهای تجسمی در سه بخش پوستر، تصویرسازی و نشان تالار آوینی است که آثار برگزیده، در نمایشگاهی به به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین در مراسم بزرگداشت از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
مسئول بسیج هنرهای دانشگاه تهران مهمترین رویکرد این جشنواره را پاسداشت مقام شهید آوینی عنوان کرد و گفت: شناخت و شناساندن زندگانی، آرمان ها و کرامات شهید آوینی٬ توجه بیشتر به آثار شهید آوینیتوجه به محتوای آثار وی٬ درک زوایای مختلف زندگی این شهید از دیگر رویکردهای جشنواره است.
وی همچنین درباره شرایط آثار ارسالی تاکید کرد: آثار باید دربردارنده موضوعات ارائه شده، ومرتبط با آنها باشند. تمامی افراد، بدون محدودیت سنی و جغرافیایی می توانند در این فراخوان شرکت کنند و شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد همچنین هر شرکت کننده می تواند در هر بخش 5 اثر ارسال کند.
شرکت کنندگان می توانند به صورت فردی یا گروهی در این رویداد شرکت کنند.
بابایی اضافه کرد: زندگانی شهید آوینی٬ سخنان، کلمات قصار و جملات وی٬ سخنان بزرگان در مورد شهید آوینی٬ آثار هنری شهید و محتوای آنها از موضوعات این جشنواره است. البته در بخش های مختلف جشنواره موضوعات اختصاصی همان بخش نیز مشخص شده است.
این دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه تهران درباره جوایز جشنواره سیزده هفتاد و دو بیان کرد: در بخش های پوستر و تصویر سازی به نفرات برگزیده علاوه بر تندیس لوح افتخار و لوح تقدیر به نفر اول مبلغ بیست میلیون ریال٬ به نفر دوم مبلغ ده میلیون ریال٬ مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می شود. جایزه بخش نشان تالار آوینی متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گفته بابایی ارسال آثار مهلت ارسال آثار تا ساعت 8 صبح 30 فروردین است. آثار می تواننداز طریق ربات تلگرام به آدرس mahak_ut_bot ارسال شوند.


گفتنی است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به کانال تلگرامی ماهک به آدرس mahak_ut یا صفحه ی اینستاگرام mahak_ut مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهید آوینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته